آخرین اخبار از بورسی شدن سرخابی‌ها

رئیس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت بورسی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، حسین قربان‌زاده در جمع خبرنگاران درمورد بورسی شدن استقلال و پرسپولیس توضیح داد: برای واگذاری این دو تیم حتما به تضمین موفقیت بعد از واگذاری نیاز داریم. تا این تضمین اتفاق نیفتد، واگذاری این دو بنگاه نیز

کد خبر : 7597
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 15:49
آخرین اخبار از بورسی شدن سرخابی‌ها

رئیس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت بورسی شدن دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، حسین قربان‌زاده در جمع خبرنگاران درمورد بورسی شدن استقلال و پرسپولیس توضیح داد: برای واگذاری این دو تیم حتما به تضمین موفقیت بعد از واگذاری نیاز داریم. تا این تضمین اتفاق نیفتد، واگذاری این دو بنگاه نیز ممکن است به سرنوشت بقیه بنگاه ها دچار شود. باید موارد مربوط به حق پخش این باشگاه ها، تبلیغات محیطی و… شفاف و سوداوری آن ها نیز تضمین شود.

وی ادامه داد: ارزش‌گذاری و قیمت گذاری برند و بررسی صورت های مالی انجام شده است و دو باشگاه آماده پذیرش هستند. اما باید اطمینان خاطر ایجاد شود،  زیرا این دو باشگاه هواداران چند ۱۰ میلیونی دارند و اگر به سرنوشتی که برای برخی بنگاه ها در فرایند خصوصی سازی به دلیل برخی از غفلت ها دچار شدند، دچار شوند، عواقب خطرناک تری دارد.

طبق اعلام صدا و سیما، رئیس سازمان خصوصی سازی در پایان تاکید کرد: در این فرایند تعجیل نداریم و با آرامش‌ اما حتما در مسیر خصوصی سازی پیش می رویم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود