آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟

محصولات دیجیتالی به طرز شگفت‌آوری درحال توسعه هستند و تنوع بسیار زیادی دارند. این تنوع زیاد، باعث شده است تا افراد پیش از خرید یک محصول به تحقیق درباره خصوصیات محصول مورد نظر بپردازند. نکته قابل توجه این است که متاسفانه اکثر افراد نمی‌دانند به چه موارد و نکاتی باید توجه نمایند. البته علاوه بر

کد خبر : 146946
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 می 2023 - 13:33
آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟

محصولات دیجیتالی به طرز شگفت‌آوری درحال توسعه هستند و تنوع بسیار زیادی دارند. این تنوع زیاد، باعث شده است تا افراد پیش از خرید یک محصول به تحقیق درباره خصوصیات محصول مورد نظر بپردازند. نکته قابل توجه این است که متاسفانه اکثر افراد نمی‌دانند به چه موارد و نکاتی باید توجه نمایند. البته علاوه بر ویژگی‌های محصول مورد نظر، فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید، نیز مهم است.

آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟

در این مقاله به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که هنگام خرید تبلت، باید به آن توجه کرد و سپس به معرفی و مقایسه آیپد پرو 2022 با سرفیس پرو 8 می‌پردازیم.

نکاتی که هنگام خرید تبلت باید به آن توجه نماییم:

پردازنده اصلی

یکی از اصلی‌ترین بخش‌های یک تبلت، پردازنده اصلی آن است. پردازنده یا CPU مسئول انجام تمامی محاسبات و هماهنگی میان سایر اجزا است؛ بنابراین سرعت و قدرت پردازش آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پردازنده گرافیکی

اگر حوزه کاریتان به‌گونه‌ای است که در زمینه طراحی فعالیت دارید؛ بنابراین، پردازنده گرافیکی تبلت از جمله مواردی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

حافظه RAM

همان‌طور که می‌دانید، برنامه‌ها برای اجرا روی حافظه RAM قرار می‌گیرند. به‌این‌ترتیب هرچقدر ظرفیت و سرعت این حافظه بالاتر باشد، اجرای برنامه‌های مختلف آسان‌تر خواهد بود.

صفحه نمایش

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام در حال تماشای فیلم یا سریال هستید، کیفیت صفحه‌نمایش برایتان مهم است. به همین خاطر یکی از خصوصیات مهم یک تبلت، کیفیت صفحه‌نمایش آن است.

فضای ذخیره‌سازی

هر چه فضای ذخیره‌سازی دستگاه شما حجم بیشتری داشته باشد، در نصب برنامه‌های با حجم بالا دچار مشکل نخواهید شد؛ بنابراین پیش از خرید تبلت، به فضای ذخیره سازی آن توجه نمایید.

دوربین

اگر به عکاسی و ویرایش عکس علاقه‌مند هستید، کیفیت دوربین نیز از جمله مواردی است که باید هنگام خرید تبلت مدنظر قرار دهید.

وزن

وزن دستگاه هم نکته قابل‌توجهی است؛ زیرا هر چه وزن دستگاه شما کمتر باشد امکان حمل‌ونقل آن آسان‌تر است.

گارانتی

به‌جرات می‌توان گفت مهم‌ترین نکته در خرید تبلت، داشتن گارانتی است. دلتوس یکی از معدود فروشگاه هایی است که محصولات خود را با گارانتی در اختیار مشتریان خود قرار میدهد؛ زیرا این مجموعه معتقد است، مشتریان باید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهند.

تعمیرات

حادثه‌ها اجتناب‌ناپذیرند؛ بنابراین تبلت شما ممکن است به هر دلیلی از جمله شکستن ال‌سی‌دی، سوختن هارددیسک و … دچار خرابی شود. به‌این‌ترتیب بهتر است، محصول خود را از جایی خریداری کنید که خدمات تعمیر هم ارائه می‌دهد. دلتوس از جمله بهترین فروشگاه‌هایی است که انواع تعمیرات تبلت را انجام میدهد.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل آیفون ۱۱ پرو مکس

آیپد پرو 2022

آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟

آیپد پرو 2022 یکی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار به دلیل طراحی زیبا و پردازنده جدید و قدرتمند آن یعنی M2 است. اگر قصد خرید آیپد دارید توصیه می‌کنیم این محصول بی‌نظیر را در اولویت قرار دهید. در ادامه به طور خلاصه با ویژگی‌های این محصول شگفت‌انگیز آشنا خواهیم شد و سپس به توضیح هر یک می‌پردازیم.

  • عرضه و قیمت

آیپد پرو 12.9 اینچی و نسل دهم اپل با بهترین قیمت در فروشگاه دلتوس به مشتریان عرضه می‌شود. همچنین لوازم جانبی این محصول از جمله کاور آیپد، محافظ صفحه نمایش آیپد، قلم الکترونیکی و کیبورد این محصول را نیز می‌توانید از دلتوس خریداری کنید.

  • طراحی

این محصول طرحی مشابه مدل پارسال خود دارد و در دورنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه می‌شود. این محصول دارای حاشیه‌های نازک و شاسی آلومینیومی است. این محصول حدوداً 700 گرم است و همین وزن سبک نیز باعث شده بسیار پرطرف‌دار باشد.

  • نمایشگر

آیپد پرو 2022 دارای یک صفحه‌نمایش مینی ال‌ای‌دی غول‌پیکر 12.9 اینچی با رزولوشن 2732 در 2048 پیکسل و حداکثر نرخ رفرش 120 هرتز است. این فضای زیادی برای تماشای ویدئوهای یوتیوب یا نمایش‌های نتفلیکس موردعلاقه شما در صفحه‌نمایش است و اگر از محتوای HDR لذت می‌برید، نمایشگر XDR زیبا باعث می‌شود همه چیز روی صفحه‌نمایش بهتر به نظر برسد.

  • صوت

آیپد پرو 2022 مانند نسل قبلی خود به لطف وجود چهار بلندگوی قدرتمند، صدای بسیار واضحی تولید می‌کند که می‌تواند تمام فضای اتاق را پر کند.

  • عملکرد

تراشه M2 موجود در این محصول عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد به‌طوری‌که بازی‌هایی مانند Genshin Impact بدون مشکل اجرا می‌شوند. وقتی صحبت از گرافیک به میان می‌آید، آیپد پرو ۲۰۲۲ در تست 3D Mark Wild Life Unlimited امتیاز 25259 را به‌دقت آورد و سرعت 151 فریم در ثانیه را ثبت کرد.

  • دوربین‌ها

دوربین‌های آیپد پرو نسل دهم مشابه آیپد پرو 2021 است. دوربین‌های آیپد پرو جدید دقیقاً مشابه مدل سال گذشته است. این موضوع بسته به انتظارات شما یک نکته هم مثبت و هم منفی است.

  • عمر باتری و شارژ

باتری آیپد پرو 2022 به مدت 10 ساعت و 39 دقیقه با کار مداوم، دوام می‌آورد. شارژر این محصول 20 واتی است و باتری را در مدت‌زمان مناسب و نسبتاً کوتاهی شارژ می‌کند.

  • قلم و کیبورد

قلم و کیبورد جز محصولات جانبی این محصول هستند و باید برای تهیه آنها هزینه جداگانه بپردازید. این وسایل جانبی را می‌توانید به‌راحتی از فروشگاه دلتوس تهیه کنید.

لینک مفید: خرید کاور آیپد با بهترین قیمت و کیفیت

سرفیس پرو 8

آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟

در این بخش ابتدا نگاهی به ویژگی‌های این محصول باکیفیت می‌اندازیم و سپس شرح مختصری از هریک خواهیم داد:

  • طراحی

این محصول نسبت به نسل‌های قبلی خود از طراحی بهتری برخوردار است. اولین موردی که می‌توان به آن اشاره نمود رنگ گرافیتی آن است. از آنجایی‌که مایکروسافت محصولات خود را بیشتر در رنگ‌های روشن عرضه می‌کند، ارائه این محصول با رنگ تیره یک تحول بزرگ است. شاسی دارای لبه‌های گرد است که امکان در دست گرفتن آن را برای مدت‌زمان طولانی آسان‌تر می‌کند.

  • کارایی

ظاهراً مایکروسافت تلاش زیادی برای مهندسی اجزای داخلی سرفیس پرو 8 انجام داده است و از پردازنده با TDP بالاتری نسبت به نسخه‌های قبلی استفاده کرده است. Surface Pro 8 تقریباً 50٪ سریع‌تر از Surface Pro 7 است که یک افزایش بسیار باورنکردنی است.

  • وب کم و میکروفون

در حال حاضر کنفرانس‌های ویدئویی جز جدانشدنی زندگی کاری همه ما هستند؛ بنابراین داشتن یک لپ‌تاپ یا تبلت باکیفیت برای برگزاری کنفرانس‌های بی نقض ضروری است. خوشبختانه سرفیس پرو 8 یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین وب‌کم‌ها را دارد.

میکروفون این محصول نیز فوق‌العاده است. صدا خوب و واضح و بدون اعوجاج پخش می‌شود و تبلت در فیلترکردن نویز پس‌زمینه عملکرد مطلوبی دارد؛ بنابراین حتی در تماس‌ها هم نیازی به هندزفری یا هدفون نیست.

بیشتر بخوانید: بازیابی اطلاعات

سخن پایانی

خرید محصولات دیجیتالی به‌راحتی خرید یک دفتر نیست. برای خرید این محصولات بهتر است پیش از هر چیز درباره ویژگی‌های مختلف آن تحقیق کنیم و از همه مهم‌تر، خرید خود را از جایی انجام دهیم که قابل‌اطمینان باشد. دلتوس یک فروشگاه محصولات دیجیتالی است که علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، گارانتی و تعمیرات هم دارد.

برچسب ها :