ابروهایی شیک و چشمانی جوان با کاشت ابرو و بلفاروپلاستی در کلینیک گونه

ابرو یکی از ارگان هایی است که می تواند بر زیبایی شما اثر بگذارد و حس خوبی را در شما به وجود بیاورد. همین الان به جلوی آینه بروید و دست خود را روی ابروانتان قرار دهید. چه اتفاقی می افتد! بی شک، زیبایی شما به میزان بسیار زیادی تحت تاثیر قرار می گیرد و دیگر نمی توانید حس خوبی داشته باشید. گاهی عوامل مختلفی باعث می شوند که ابروها دچار ریزش شوند و در نتیجه شما برای حل این مشکل ممکن است به راهکارهایی نظیر تاتو متوسل شوید. اما تاتو باعث می شود صورت شما حالت غیر طبیعی داشته باشد و این مسئله می تواند برای برخی از افراد ناخوشایند باشد.

کاشت ابرو یکی از راهکارهایی است که به رفع این مشکل کمک می نماید و باعث می شود شما زیبا شوید. برای اینکار موهای طبیعی از بخش های دیگر بدن برداشت می شوند و به ابرو شما پیوند زده می شوند. در کنار کاشت ابرو، بلفاروپلاستی نیز می تواند بر زیبایی شما اثر بگذارد. کلینیک گونه یکی از بهترین کلینک های زیبایی است.

بهترین راهکار برای ابروهای شیک و جوان

برای اینکه کاشت ابرو را انجام دهید، می توانید مو را از بخش های دیگر بدن مانند موهای کنار ابرو و یا پشت سر برداشت کنید. این قسمت به عنوان بانک مو شناخته شده است که می تواند موهای ابرو را زیبا و منحصر به فرد کند. زمانی که ابرو از بخش های مورد نظر برداشت شود، به داخل بافت ابرو پیوند زده می شود و در نتیجه ابروها زیبا و خاص به نظر می رسند. بهتر است بدانید کاشت ابرو باید زیر نظر متخصصان صورت گیرد. زیرا در صورت عدم توجه به تقارن و فولیکول های مو مشکلات زیادی به وجود می آید.

در ابتدا، ممکن است کاشت ابرو بر روی صورت کمی برجسته به نظر برسد و شما را دلزده کند. نگران نباشید! این برجستگی به دلیل خون آبه ای است که در ابرو وجود دارد و باعث برجستگی بافت ابرو شده است. برای اینکه کاشت ابرو زیبا به نظر برسد، شما نیازمند زمان هستید و باید به آن اجازه دهید که بر روی چهره شما جا بیافتد و در نتیجه زیبا و دل انگیز می شود. کاشت ابرو از جمله کارهای زیبایی است که تمامی افراد باید به آن توجه داشته باشند.

نکات مهم در زمان کاشت ابرو

  • پس از آنکه کاشت تمام شد، از کمپرس آب یخ استفاده کنید. این کار باعث می شود التهابات ابرو به میزان زیادی کاهش پیدا کند و در نتیجه ابرو زودتر درمان پیدا می کند.
  • پس از کاشت به مدت یک هفته حمام نروید.
  • برای اینکه زخم های شما زودتر خوب شود، می توانید از قرص آناهیل استفاده نمایید. این قرص باعث می شود زخم ها زودتر جوش بخورند و در نتیجه ابرو ظاهر زیباتری پیدا می کند.
  • به مدت 2 هفته سیگار نکشید تا زخم های شما زودتر خوب شوند و بدن در روند بهبودی قرار گیرد.

جوانسازی چشمان با بلفاروپلاستی

در کنار کاشت ابرو، کسانی که دچار افتادگی پلک هستند باید عمل بلفاروپلاستی را مد نظر قرار دهند. بلفاروپلاستی به عملی گفته می شود که پوست اضافه در پشت پلک برداشته می شود و چشم ها حالت کشیده پیدا می کنند. همانطور که می دانید با افزایش سن، تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند. این مسئله باعث می شود پوست بدن دچار افتادگی شود و با توجه به این موضوع که پوست پلک بسیار نازک و حساس است، عدم کلاژن سازی در پوست پلک زودتر دیده می شود.

در این روش، چشم ها جوان می شوند و زیبا به نظر می رسند. بهتر است بدانید پس از آنکه عمل بلفاروپلاستی به اتمام رسید، شما باید به نکات خاصی توجه داشته باشید. اگر پزشک برای شما آنتی بیوتیک تجویز کرده است، باید آن را مصرف کنید. در 24 ساعت اول از کمپرس آب یخ استفاده کنید که تورم و التهاب پلک ها از بین بروند. ممکن است در ماه اول نتوانید چشم های خود را ببندید و این مسئله برای شما مشکل آفرین باشد. اما به مرور زمان این مسئله حل می شود و می توانید دوباره به حالت اولیه خود بازگردید.

کلینیک گونه

تجربه تخصصی کاشت ابرو در کلینیک گونه

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت ابرو در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که می دانید برای اینکار مو از بخش های دیگر بدن برداشت می شود و سپس به بافت ابرو پیوند زده می شود. با اینکار موهای طبیعی بر روی ابروان شما رشد می کنند و این مسئله برای کسانی که به دنبال تجربه زیبایی طبیعی هستند اهمیت زیادی دارد. دوره نقاهت تنها یک هفته است و پس از آن می توانید دوباره به زندگی عادی خود بازگردید. اگر به دنبال مرکز معتبری برای کاشت ابرو و یا بلفاروپلاستی هستید، باید بدانید کلینیک گونه یکی از بهترین مراکزی است که باید مد نظر قرار دهید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا