افزایش شمار قربانیان حادثه در معدنی در سیبری به ۵۲ نفر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اینترفاکس به نقل از دولت محلی سیبری در روسیه، شمار تلفات حادثه آتش سوزی در یک معدن زغال سنگ را ۵۲ تن اعلام کرد. مقامات روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که امدادگران ۱۴ جسد پیدا کرده اند و جستجو برای یافتن ۳۸ فرد مفقود به دلایل ایمنی

کد خبر : 9170
تاریخ انتشار : جمعه 26 نوامبر 2021 - 10:03
افزایش شمار قربانیان حادثه در معدنی در سیبری به ۵۲ نفر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری اینترفاکس به نقل از دولت محلی سیبری در روسیه، شمار تلفات حادثه آتش سوزی در یک معدن زغال سنگ را ۵۲ تن اعلام کرد.

مقامات روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که امدادگران ۱۴ جسد پیدا کرده اند و جستجو برای یافتن ۳۸ فرد مفقود به دلایل ایمنی به علت افزایش گاز متان و میزان بالای دود‌های سمی ناشی از حریق متوقف شده است.

خبرگزاری‌های دولتی ایتارتاس و ریانووستی روسیه به نقل از مقامات اورژانس اعلام کردند، شانسی برای یافتن هیچ بازمانده‌ای وجود ندارد. خبرگزاری اینترفاکس نیز به نقل از نماینده دولت محلی، شمار تلفات حادثه روز پنجشنبه را ۵۲ تن اعلام کرد.

این حادثه در منطقه کمروو در جنوب غربی سیبری رخ داده است. سرگئی تسیویلیوف، فرماندار کمروو اعلام کرد، در مجموع ۲۸۵ نفر در زمان حادثه در معدن بودند. کمیته تحقیق روسیه نیز تحقیقات جنایی را درباره این آتش سوزی آغاز کرده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مراتب تسلیت خود را به خانواده‌های معدنچیان جان باخته، اعلام کرده و به دولت دستور داده است هرگونه کمک لازم را در اختیار افراد مجروح قرار دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود