امیدوارم حسام محمودی ما را حلال کند

آفتاب‌‌نیوز : مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «پروا» ساخته مهران مهدویان شب گذشته (دوشنبه اول خرداد) در گروه سینمایی هنر و تجربه در سالن شماره دو پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، عوامل فیلم، هنرمندان و علاقمندان برگزار شد. مهران مهدویان کارگردان فیلم «پروا» ضمن تشکر از اکران فیلمش در گروه سینمایی هنر

کد خبر : 147798
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 می 2023 - 21:40
امیدوارم حسام محمودی ما را حلال کند



آفتاب‌‌نیوز :

مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «پروا» ساخته مهران مهدویان شب گذشته (دوشنبه اول خرداد) در گروه سینمایی هنر و تجربه در سالن شماره دو پردیس سینمایی چارسو با حضور کارگردان، عوامل فیلم، هنرمندان و علاقمندان برگزار شد.

مهران مهدویان کارگردان فیلم «پروا» ضمن تشکر از اکران فیلمش در گروه سینمایی هنر و تجربه گفت: ساخت این فیلم برای ۴ سال گذشته است و طبیعتا الان باید برای اکرانش خوشحال باشم، اما حقیقتا اینگونه نیست. با اتفاق تلخی که برای حسام افتاد، شیرینیِ این لحظه از ما گرفته شد. حسام همیشه می‌گفت یک کاری کن فیلم دیده شود و من تلاش کردم که این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: آن‌هایی که حسام محمودی را می‌شناسند می‌دانند حسام رفیق واقعی بود و برای نقش خسرو در فیلم «پروا» هم خیلی انرژی گذاشت. این دومین فیلم من بعد از «اگزما» بود که با حسام کار کردم. واقعا در دو فیلمم رفاقت کرد و انرژی گذاشت و من همیشه مدیونش هستم و امیدوارم ما را حلال کند که نتوانستیم فیلم را زودتر اکران کنیم تا در کنار ما فیلم را ببیند. همه می‌دانیم فیلم‌های مستقل سختی‌های خودش را دارد و به سختی هم اکران می‌شود.

سروش محمدزاده کارگردان سینما نیز که به عنوان آخرین کارگردانی که با حسام محمودی همکاری کرده بود طی سخنانی گفت: از گروه هنر و تجربه تشکر می‌کنم که این کار پسندیده را انجام داد و تصمیم گرفتید نمایش فیلم‌تان را با یاد حسام محمودی آغاز کنید.

وی افزود: در دو سال اخیر با حسام محمودی دو سریال کار کردیم در «نوار زرد۲» و «سوران» روز‌های بسیار خوبی را با هم سپری کردیم. زمان دوستی ما شاید زیاد نبود، اما عمق رفاقت‌مان زیاد بود. آن چیزی که آدم را غمگین می‌کند همین است که بعضی از مرگ‌ها ناباورانه است. آقای مهدویان هم به اندازه کافی غمگین است و برای کارگردان همیشه اکران، لذت‌بخش است و حالا کارگردان در این شرایط فیلم را اکران می‌کند. شاید این موضوع آرامَش کند که حسام هم از این اکران شاد است. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فیلم بیفتد.

وی با اشاره به گلایه حسام محمودی از برخی رفتار‌ها در سینما گفت: باید مراقب برخی رفتار‌ها و حرف‌هایمان باشیم و به همدیگر در سینما برچسب نزنیم، زیرا همه ما در سینما یک خانواده هستیم.

اکران فیلم «پروا» به کارگردانی مهران مهدویان از روز چهارشنبه ۳ خرداد در سینما‌های منتخب گروه هنرو تجربه آغاز می‌شود.

حسام محمودی، مهتاب ثروتی، سیامک ادیب، آسیه سلطانی، اکبر آیین، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، فرزاد باقری، زینب شعبانی، مهرداد بخشی، دانیال حاجی‌زاده، مهدی میری، محمد شامی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود