انتشار فراخوان ایده‌های فرهنگی خلاقانه در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی دودانگه با اشاره به هفته بسیج، اظهار کرد: فراخوان برنامه و ایده‌های فرهنگی خلاقانه و ابتکاری بسیج ویژه بسیجیان، حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت و کانون‌های بسیج سراسر استان زنجان اعلام شده است.

وی ابتکاری بودن را رکن اساسی برنامه‌ها دانست و افزود: برنامه‌های ارسالی باید نو و ابتکاری بوده و از ارسال برنامه‌های تکراری خودداری شود. همچنین برنامه‌ها باید در هفته بسیج امسال اجرا شود.

دودانگه با اشاره به اینکه ضمن معرفی آثار برتر و ارسال در کانال روشنای معاونت فرهنگی سازمان بسیج، از مسئولان برگزاری برنامه‌های برتر در برنامه ویژه‌ای تقدیر خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌های مذکور به منظور بهره‌مندی از توانمندی بسیجیان، ایجاد خلاقیت در انتقال مفاهیم فرهنگی و هنری، راه‌اندازی گفتمان عمومی در میان اقشار بسیج و اشتراک‌گذاری تجربیات فرهنگی برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند خلاصه برنامه از جمله اقدامات قبل، حین و تجربیات به‌دست آمده و چکیده برنامه را در قالب کلیپ ۱۰ تا ۱۵ دقیقه‌ای به شماره ۰۹۰۲۰۲۱۸۹۷۸ در پیام‌رسان روبیکا یا ایتا ارسال کنند.

دودانگه یادآور شد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برنامه خود را در قالب لوح فشرده به معاونت فرهنگی و هنری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان و یا مدیریت فرهنگی نواحی سپاه تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، پاره تن مردم» نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال برنامه‌ها ۲۰ آذرماه امسال است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۶۲۱۸۱ تماس حاصل کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا