ایاد علاوی از آیت‌الله سیستانی برای حل بحران عراق کمک خواست

رئیس ائتلاف الوطنیه عراق با ارسال پیامی به مرجع عالیقدر شیعیان در عراق خواستار مداخله فوری برای حفظ صلح و آرامش اجتماعی و توافق ملی شد. به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، لیلی عبداللطیف، سخنگوی رسمی ائتلاف الوطنیه عراق در بیانیه‌ای گفت: ایاد علاوی، رئیس این جبهه در پیام خود به مرجع عالیقدر

کد خبر : 7223
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 15:31
ایاد علاوی از آیت‌الله سیستانی برای حل بحران عراق کمک خواست

رئیس ائتلاف الوطنیه عراق با ارسال پیامی به مرجع عالیقدر شیعیان در عراق خواستار مداخله فوری برای حفظ صلح و آرامش اجتماعی و توافق ملی شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، لیلی عبداللطیف، سخنگوی رسمی ائتلاف الوطنیه عراق در بیانیه‌ای گفت: ایاد علاوی، رئیس این جبهه در پیام خود به مرجع عالیقدر شیعیان عراق گفت که عراق به دلیل مشکلات و اختلافاتی که گریبانگیر آن است و موجودیت آن را تهدید می‌کند در وضعیت وخیمی قرار دارد و شکست و عقب ماندگی و چنددستگی نه تنها نیروهای شیعی که گروه‌های اهل سنت و کُرد را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: علاوی از آیت الله سیستانی خواست تا گام‌های مؤثری را برای انتقال فضای داخلی کشور از حالت تنش به حالت آرامش و توافق ملی بردارد. وی توضیح داد که این پیام شامل درخواست تکرار خطبه جمعه است تا جامعه به سمت آنچه که برای حل مشکلات از طریق گفتگوی معنادار ضروری است هدایت شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود