بدون کشور‌های عربی منطقه، مذاکرات وین به نتیجه نخواهد رسید!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، «نایف فلاح مبارک الحجرف» دبیر کل شورای همکاری‌ خلیج فارس در سخنانی اعلام کرد: این شورا هیچ جسارتی علیه کشور‌های عضوش را از طرف احزاب لبنانی که به دنبال دستیابی به دستاورد‌های سیاسی محلی هستند، نمی‌پذیرد. الحجرف در ادامه لفاظی‌های خود افزود: در خصوص پرونده برنامه هسته‌ای

کد خبر : 8771
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 17:04
بدون کشور‌های عربی منطقه، مذاکرات وین به نتیجه نخواهد رسید!

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، «نایف فلاح مبارک الحجرف» دبیر کل شورای همکاری‌ خلیج فارس در سخنانی اعلام کرد: این شورا هیچ جسارتی علیه کشور‌های عضوش را از طرف احزاب لبنانی که به دنبال دستیابی به دستاورد‌های سیاسی محلی هستند، نمی‌پذیرد.

الحجرف در ادامه لفاظی‌های خود افزود: در خصوص پرونده برنامه هسته‌ای ایران بدون مشارکت کشور‌های عربی حاشیه خلیج (فارس) در مذاکرات وین هیچ نتیجه‌ای بدست نخواهد آمد.

دبیر کل شورای همکاری‌های خلیج فارس در ادامه مدعی شد که علاوه بر مسئله هسته‌ای ایران، موضوع قدرت موشکی و رفتار و منش تهران در منطقه نیز باید در مذاکرات مورد بحث قرار بگیرد.

شورای همکاری‌های خلیج فارس دائما مواضعی ضد ایرانی داشته و بار‌ها با بیان توهماتی تکراری ادعا کرده است جزایر سه‌گانه ایرانی (تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی) باید به کشور‌های عربی حاشیه خلیج‌فارس بازگردد.

در نشست قبلی این شورا در ریاض، پایتخت عربستان نیز وزیران خارجه کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس بر ضرورت مشارکت کشور‌های شورای همکاری خلیج فارس در مذاکرات هسته‌ای ایران و همه بحث‌ها و جلسات منطقه‌ای و بین‌المللی که مرتبط با این موضوع و امنیت، ایمنی و ثبات کشور‌های منطقه است، تاکید کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود