تأکید بر گسترش همکاری ایران و ارمنستان در بخش انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، نخستین نشست کارگروه انرژی ایران و ارمنستان امروز (چهارشنبه، ۲۶ آبان‌ماه) به‌صورت مجازی برگزار شد. در این نشست نمایندگان شرکت‌های ملی گاز ایران، صنایع پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، توانیر و مدیریت شبکه برق ایران با نمایندگان وزارت مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت و نیروگاه ارمنستان

کد خبر : 8359
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 17:03
تأکید بر گسترش همکاری ایران و ارمنستان در بخش انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، نخستین نشست کارگروه انرژی ایران و ارمنستان امروز (چهارشنبه، ۲۶ آبان‌ماه) به‌صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست نمایندگان شرکت‌های ملی گاز ایران، صنایع پتروشیمی، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، توانیر و مدیریت شبکه برق ایران با نمایندگان وزارت مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت و نیروگاه ارمنستان درباره مسائل مرتبط با انرژی بحث و مذاکره کردند.

مقرر شد هیئت‌های دو طرف، در چارچوب تفاهم‌های انجامشده، موارد مورد نظر را پیگیری و برای تشکیل زیرکارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی کنند.

احمد اسدزاده، سرپرست معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت ریاست هیئت ایرانی و وارتانیان، معاون وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت جمهوری ارمنستان ریاست هیئت ارمنی این نشست را به‌عهده داشتند.

برچسب ها :

ناموجود