تظاهرات ضد آمریکایی مردم صنعا و ریمه+ تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش تصاویری از تظاهرات گسترده مردم صنعا پایتخت یمن پخش کرد. شرکت کنندگان در این تظاهرات، آمریکا را عامل تشدید اوضاع نظامی و اقتصادی و ادامه تجاوزات به یمن و محاصره این کشور دانستند.

شرکت کنندگان پلاکارد‌هایی حاوی شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله اکبر با خود حمل می‌کردند. تظاهرکنندگان آمریکا را عامل کشتار مردم یمن دانستند و تاکید کردند آمریکا تجاوزات علیه ملت یمن را هدایت می‌کند.

تظاهرکنندگان آمریکا را دشمن صلح دانستند. در تصاویر هوایی پخش شده از این تظاهرات، گستردگی تظاهرات و تعداد زیاد شرکت کنندگان در آن دیده می‌شود.

تظاهرکنندگان آمریکا را عامل اصلی هرگونه جرم و جنایت دانستند.

محمد علی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی در جمع تظاهرکنندگان ضمن قدردانی از حضور ملت یمن در همه صحنه‌ها افزود: هر جا صحبت از عزت و کرامت باشد، ملت یمن حضور دارد.

وی به مزدورانی که از زخم‌های مردم یمن ارتزاق می‌کنند حمله کرد و آن‌ها را افرادی بیمار‌دل دانست و افزود مزدوران از کشور‌های متجاوز حمایت می‌کنند تا متجاوزان سوار بر آن‌ها شوند. مزدوران افرادی بی مقدار و بی ارزش هستند و باید به زباله دان تاریخ ریخته شوند.

همچنین مردم استان ریمه یمن نیز با تجمع در خیابان ها حمایت نظامی و اقتصادی آمریکا از ائتلاف عربی را محکوم کردند.

تظاهرات در صنعا

تظاهرات ضد آمریکایی مردم ریمه

تظاهرات مردم یمن

تظاهرات ضد آمریکایی  در یمن

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا