تلفات کرونا در آلمان از ۱۰۰ هزار نفر گذشت

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل دویچه وله، موسسه ویروس شناسی روبرت کخ اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۳۵۱ نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در آلمان جان خود را از دست دادند و آمار تلفات این ویروس به ۱۰۰ هزار و ۱۱۹ مورد رسید که با این حساب، آمار قربانیان کرونایی از زمان آغاز این همه گیری در این کشور ازرقم یکصد هزار قربانی فراتر رفته است.

همچنین در شبانه روز گذشته حدود ۷۶ هزار ابتلای جدید در این کشور شناسایی شد و شاخص آلودگی در این کشور نیز به ۴۱۹.۷ مورد از هر ۱۰۰ هزار نفر رسید.

در نقشه کرونایی آلمان اغلب ایالت‌ها در منطقه هشدار قرار دارند و «زاکسن» در شرق این کشور به رنگ بنفش درآمده که به معنای فرا رفتن شاخص از مرز ۱۰۰۰ مورد از هر ۱۰۰ هزار نفر است.

گذشتن آمار قربانیان کرونایی از مرز یکصد هزار نفر در آلمان در حالی اتفاق افتاده که موارد ابتلا به کرونا در اروپا بار دیگر روندی افزایشی را به ثبت رسانده و شماری از کشور‌های این قاره را مجبور به اعمال دوباره محدودیت‌ها و قرنطینه شهر‌ها کرده است.

بیست شهرک در یک استان شمالی ایتالیا روز گذشته در تلاش برای مهار نرخ رو به رشد ابتلا به کووید-۱۹ وارد قرنطینه شدند. همچنین اتریش از روز دوشنبه در پی افزایش آمار کرونا، قرنطینه‌ای سراسری را در این کشور اعمال کرده است.سازمان بهداشت جهانی به تازگی هشدار داده است که اروپا و آسیای مرکزی ممکن است تا اول مارس با ۷۰۰ هزار مرگ و میر ناشی از کرونا مواجه شوند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا