تهدید‌های بنت علیه ایران تمامی ندارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد دور اول مذاکرات ایران و قدرت‌های بزرگ بدون حصول نتیجه به پایان رسید، زیرا ایرانی‌ها همانطور که انتظار می‌رفت مذاکره می‌کنند و همه کشور‌های حاضر در مذاکرات باید به ایران یادآوری کنند مذاکراه و غنی‌سازی همزمان امکان پذیر نیست!

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در ادامه گزافه‌گویی‌های خود اعلام کرد هدف این رژیم استفاده از فرصت است تا به آمریکا نشان بدهد زمان استفاده از هر ابرازی علیه ایران فرارسیده است و در همین راستا «بنی گانتس» وزیر جنگ و رئیس موساد به واشنگتن سفر خواهند کرد.

بنت در پایان لفاظی‌های خود نیز گفت: قدرت ما در وحدت ماست، یک توافق بد با ایران بر امنیت ما تاثیر می‌گذارد، هر چیزی زمانی دارد و اکنون زمان سکوت نیست بلکه زمان گفتگو و صحبت است.

صهیونیست‌ها با شروع دور جدید مذاکرات ایران با ۴+۱ در وین به تکاپو افتاده و بار‌ها از زمان شروع این مذاکرات ادعا کرده‌اند آمادگی حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای کشورمان را دارند. در مقابل رسانه‌های این رژیم اعلام کردند تهدید‌های مقامات صهیونیست تو خالی بوده و تل‌آویو سعی دارد با این تهدیدات آمریکا را بترساند.

اواخر هفته گذشته روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» فاش کرد میان مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر مذاکرات اختلافات زیادی وجود دارد و واشنگتن تل‌آویو را مقصر ضرری می‌داند که از خروج برجام شامل حال آمریکا شده است.

مقامات ایرانی نیز در واکنش به لفاظی‌ها و تهدید‌های صهیونیست‌ها اعلام کردند این رژیم به قدری قوی و بزرگ نیست که بتواند ایران را تهدید نظامی کند.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا