جدیدترین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در جهان + جدول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۲۵۸ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۶۵ نفر، شمار جان باختگان به پنج میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۷۰ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۳۳ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۴۴۵ نفر افزایش یافته است. ده

کد خبر : 8953
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 12:02
جدیدترین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در جهان + جدول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سایت ورلد او مترز، شمار مبتلایان به کرونا در جهان به ۲۵۸ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۳۶۵ نفر، شمار جان باختگان به پنج میلیون و ۱۷۵ هزار و ۷۷۰ نفر و شمار بهبودیافتگان به ۲۳۳ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۴۴۵ نفر افزایش یافته است.

ده کشور نخست جهان در ابتلا به ویروس کرونا

تا این لحظه آمریکا همچنان با بیش از ۴۸ میلیون نفر، هند با بیش از ۳۴ میلیون نفر، برزیل با بیش از ۲۲ میلیون نفر و انگلیس و روسیه با بیش از ۹ میلیون نفر، ترکیه با بیش از ۸ میلیون نفر و فرانسه با بیش از ۷ میلیون نفر در صدر جدول بیشترین مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

در این جدول شمار کل مبتلایان در ستون «Total Cases»، تعداد کل جان‌باختگان در ستون «Total Deaths» و آمار کل بهبودیافتگان در ستون «Total Recovered» قرار گرفته‌اند.

ویروس کرونا در دسامبر ۲۰۱۹، برای اولین بار در شهر ووهان در استان هوبی چین مشاهده شد؛ تا اوایل سال ۲۰۲۰، تقریبا اکثر کشور‌های جهان با موارد ابتلا به کرونا در کشور خود مواجه شدند و در نهایت در ۱۱ مارس سال ۲۰۲۰، سازمان جهانی بهداشت همه‌گیر بودن این بیماری را تائید کرد. در ابتدا ادعا شد که این بیماری در آزمایشگاه ساخته شده است، اما بعدا سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد این بیماری منشا حیوانی دارد و ژنوم آن کاملا طبیعی است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود