خضریان: نظارت کمیسیون اصل نود بر وزارت ورزش ادامه دارد

سخنگوی کمیسیون اصل نود از حضور وزیر ورزش در جلسه امروز(دوشنبه، اول خرداد) این کمیسیون خبر داد و گفت: نظارت کمیسیون اصل نود بر وزارت ورزش و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه تا اصلاح طرز کارهای غلط و رفع نواقص ادامه دارد. به گزارش ایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: این جلسه

کد خبر : 147390
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 می 2023 - 3:17
خضریان: نظارت کمیسیون اصل نود بر وزارت ورزش ادامه دارد



سخنگوی کمیسیون اصل نود از حضور وزیر ورزش در جلسه امروز(دوشنبه، اول خرداد) این کمیسیون خبر داد و گفت: نظارت کمیسیون اصل نود بر وزارت ورزش و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه تا اصلاح طرز کارهای غلط و رفع نواقص ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در توضیح جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: این جلسه با حضور سجادی وزیر ورزش و معاونین توسعه مدیریت و منابع، توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، ساماندهی امور جوانان و مدیرکل تجهیز و توسعه اماکن ورزشی پیرو مصوبات جلسه بهمن‌ماه گذشته برگزار شد.

وی توضیح داد: در این جلسه وزیر ورزش گزارشی از اقدامات انجام شده برای اصلاح طرز کار وزارت ورزش و جوانان در حوزه وضعیت فدراسیون‌های ورزشی و انتخابات فدراسیون‌ها، نحوه هزینه‌کرد اعتبارات صندوق حمایت از قهرمانان و نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی افزود: با توجه به مصوبه جلسه پیشین کمیسیون در ۲۶ بند، کمیسیون از وزیر ورزش خواست تا اقداماتی که در این‌مدت جهت اجرای صورت‌جلسه قبلی انجام گرفته را ارائه کند که در بخشی از موضوعات نظیر برگزاری مجمع فدراسیون‌ها کارهایی انجام شده بود.

وی اضافه کرد: آنچه که از گزارش وزیر ورزش در کمیسیون برداشت می‌شد، ضعف عملکردی در زیرمجموعه‌های وزارت ورزش بود که با وجود اراده وزیر بر همکاری با مجلس و کمیسیون اصل نود و باقی ماندن برخی ابهامات در خصوص صندوق حمایت از قهرمانان وجود دارد؛ مقرر شد برای اصلاح این طرز کار، وزارت ورزش برنامه خود را طی سه هفته در قالب گزارشی ارائه دهد.

خضریان در پایان گفت: نظارت کمیسیون اصل نود بر وزارت ورزش و زیرمجموعه‌های این وزارتخانه و شرکت‌های زیرمجموعه صندوق حمایت از قهرمانان تا اصلاح طرز کارهای غلط و رفع نواقص گزارش شده به کمیسیون ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود