طلای جهانی در مسیر سومین کاهش هفتگی

آفتاب‌‌نیوز : بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار به ۱۹۴۶ دلار و ۲۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز به ۱۹۴۷ دلار و ۲۰ سنت رسید. کاخ سفید و جمهوری‌خواهان کنگره قصد دارند آخرین اقدامات را برای افزایش سقف بدهی برای دو سال انجام دهند. قیمت طلا به پایین‌ترین

کد خبر : 148654
تاریخ انتشار : شنبه 27 می 2023 - 14:48
طلای جهانی در مسیر سومین کاهش هفتگی



آفتاب‌‌نیوز :

بهای هر اونس طلا پیش از تعطیلی بازار به ۱۹۴۶ دلار و ۲۰ سنت رسید و قیمت طلا در بازار معاملات آمریکا نیز به ۱۹۴۷ دلار و ۲۰ سنت رسید.

کاخ سفید و جمهوری‌خواهان کنگره قصد دارند آخرین اقدامات را برای افزایش سقف بدهی برای دو سال انجام دهند. قیمت طلا به پایین‌ترین سطح دو ماه اخیر خود یعنی ۱۹۳۶ دلار و ۵۹ سنت رسید و قرار است ۱.۷ درصد در هفته کاهش یابد.

تای وونگ، تاجر مستقل فلزات مستقر در نیویورک گفت: علیرغم نشانه‌های مثبت، توافق بدهی قبل از ژوئن آسان نخواهد بود.

شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی که فدرال رزرو برای هدف تورم ۲ درصدی خود دنبال می‌کند، پس از افزایش ۴.۲ درصدی در ماه مارس، در ۱۲ ماه منتهی به آوریل ۴.۴ درصد افزایش یافت.

معامله‌گران شرط‌بندی می‌کنند که فدرال رزرو یازدهمین افزایش متوالی نرخ بهره را در ماه ژوئن ارائه خواهد کرد که این موضوع جذابیت طلای بدون بهره را از بین می‌برد.

بازدهی ۱۰ ساله خزانه‌داری و شاخص دلار نزدیک به بالاترین سطح خود از اواسط ماه مارس تاکنون در نوسان و هر دو در مسیر سومین افزایش هفتگی متوالی خود قرار دارند.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۱.۹ درصد افزایش به ۲۳.۲۳ دلار رسید و برای سومین افت هفتگی متوالی در مسیر قرار گرفت. پلاتین با ۰.۲ درصد افزایش به ۱۰۲۲ دلار و ۴۳ سنت رسید، در حالی که پالادیوم ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۱۴۲۵ دلار و ۶۱ سنت رسید.



منبع

برچسب ها :

ناموجود