قرعه‌کشی ۷ محصول طرح پیش فروش محصولات سایپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله ۷ محصول سایپا شامل شاهین.جی، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد. در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۱۲۰هزار

کد خبر : 9069
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 21:15
قرعه‌کشی ۷ محصول طرح پیش فروش محصولات سایپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، قرعه کشی طرح پیش فروش یک ساله ۷ محصول سایپا شامل شاهین.جی، کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر، ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و سایپا۱۵۱ با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا ۱۲۰هزار و ۷۷۳ نفر شرکت کردند که ۱۱۷ هزار و ۷۶۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۴ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۴۰۰ دستگاه خودرو شاهین.جی عرضه می‌شود. علاوه بر این ۸۰۰ دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۸۰۰ دستگاه کوییک.اس، هزار دستگاه ساینا.اس، ۲۰۰ دستگاه کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و۳۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح پیش فروش یک ساله سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -پنج شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت ۱۴ روز پنج شنبه به مدت ۷۲ ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش یک ساله، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود