معرفی مرکز خرید لوله و اتصالات پلیکا ایلیاشیل

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، لوله پی وی سی یکی از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین انواع لوله و اتصالات است که در صنعت ساختمان سازی از آن استفاده می‌شود. این لوله به ددلیل مقاومت زیاد و عمر طولانی در بخش‌های زیادی از پروژه‌های ساختمانی کاربرد دارد و مهندسین و صنعت گران در اتصالات آبرسانی و فاضلاب‌های شهری از آن استفاده می‌کنند. در ادامه بیشتر با انواع لوله اتصالات پی وی سی و بهترین برندهای لوله پلیکا آشنا خواهیم شد و مرکز خرید معتبر که نمایندگی برندهای برتر لوله و اتصالات ساختمانی از جمله لوله پلیکاست یعنی ایلیاشیل را معرفی می‌کنیم.

انواع لوله و اتصالات پی وی سی

لوله پلیکا یا پی وی سی از ماده‌ای به نام پلی وینیل کلراید ساخته می‌شود. ماده تشکیل دهنده ی لوله یو پی وی سی نیز همین است اما در فرمولاسیون آن از نرم کننده استفاده نشده است و جنس سخت‌تری دارد. لوله پلیکا یا پی وی سی مقاومت بالایی دارد و طول عمر آن بسیار زیاد است. به همین دلیل در بسیاری از پروژه‌ها برای انتقال فاضلاب و سیالات و آب رسانی استفاده می‌شود. لوله یو پی وی سی جدیدترین مدل خانواده پلیکاست که نشتی ندارد و نصب آن آسان است. لوله‌های یو پی وی سی یا به دلیل تمام ویژگی‌های مثبت و یکسان با PVC و هم چنین سختی و استحکام بسیار پر طرفدار می‌باشند و می‌توانند در انتقال فاضلاب و سایر پروژه‌های بزرگ به کار گرفته شوند.
از مزایای لوله پی وی سی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

*مقاومت در برابر مواد شیمیایی
*مقاومت در برابر خوردگی
*انعطاف پذیری
*استحکام کششی بلند مدت
*وزن سبک
*اتصالات آب بند
*مقاومت در برابر سایش و خراش
*استحکام در برابر ضربه
*مقدار زبری پایین
*عدم تغییر در کیفیت آب
*مقاومت در برابر شعله
*قیمت مناسب

انواع لوله و اتصالات پی وی سی

از لوله اتصالات پلیکا در این موارد استفاده می‌شود:

لوله و اتصالات پی وی سی مربوط به مخابرات: جنس این لوله از پلاستیک سخت است که وزن سبکی دارد و کیفیت آن بالاست. این لوله‌ها عایق حرارتی هستند و در برابر استعال و مواد شیمیایی مقاومت زیادی دارند. از این لوله جهت پوشش دهی کابل و لوله‌های برق استفاده می‌شود و یک محافظی برای سیم‌ها و کابل‌های برق محسوب می‌شوند. قیمت آنها ارزان است و نصب راحتی دارند.

لوله و اتصالات پی وی سی آب و فاضلاب: لوله آب رسان پلیکا نوع دیگری از اتصالات پی وی سی هستند که و ظیفه دارند فاضلاب‌های ساختمانی را جمع آوری و آنها را به کانال‌های خروجی انتقال دهند. این لوله‌ها در سایزهای مختلف تولید می‌شوند که متناسب با نیاز مصرف کننده می‌توان آنها را تهیه کرد. از این لوله جهت آب رسانی آب‌های شرب نیز استفاده می‌شود. نصب آسان و سریع، مقاومت در مقابل آسیب‌ها ی فیزیکی و شرایط جوی متفاوت، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، سازگاری با دمای محیط، تعمیرات و ترمیم آسان و وزن سبک از ویژگی‌ها ی این نوع لوله می‌باشند.

لوله و اتصالات پی وی سی جهت استفاده در کانال‌های هواکشی: از این لوله در کانال‌های هواکشی و سرویس‌های بهداشتی و یا هر مکان دیگر که نیازمند سیستم تهویه است استفاده می‌شود. این لوله‌ها اغلب طوسی رنگ هستند و دلیل کاربرد آنها در سیستم‌های تهویه به دلیل پایداری و مقاومت بالا در برابر فشار هوا و آسیب‌های فیزیکی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، طول عمر و ماندگاری بالا، وزن سبک، عایق حرارتی و قیمت مناسب است.

استفاده در شبکه‌های آبرسانی تحت فشار، استفاده برای انتقال اسیدها و بازها و بسیاری از کاربردهای صنعتی و شهری از دیگر موارد مصرف لوله پی وی سی می‌باشد.

لوله‌های پی وی سی دو دسته اصلی دارند:

Pushfit PVC: در جدیدترین سیستم‌های شبکه فاضلاب در دنیا از این لوله‌ها استفاده می‌شود و به مرور جای سیستم‌های قدیمی و لوله‌های چدنی برای انتقال فاضلاب را گرفت. طول عمر زیاد، نصب راحت و آسان و فشردگی و مقاومت بالا از خصوصیات این لوله است.

لوله PVC یا لوله پلیکا چسبی: ساده‌ترین نوع لوله‌های پلیکا هستند که اغلب در رنگ‌های سفید و طوسی تولید می‌شوند. سطح صاف داخل این لوله‌ها، اصطکاک را به حد صفر می‌رساند و باعث شده که سیالات به راحتی از آن عبور کنند. بنابراین رسوبات ناشی از فاضلاب به جداره لوله‌ها نمی چسبد و ایجاد گرفتگی نمی‌کند. از این لوله برای انتقال سیالات با فشار بالای استفاده می‌شود.

بهترین برندهای لوله پلیکا

یکی از بهترین برندهای لوله پلیکا بی شک، لوله پلیکا پلیمر یاس گلپایگان می‌باشد. این برند با اخذ استاندارد و گواهی نامه‌های انجمن‌های داخلی و بین المللی، سابقه‌ی بیش از ده سال، خدمات رسانی گسترده در کل کشور، تضمین قیمت و کیفیت، بهترین برند لوله پی وی سی می‌باشد. لوله پلیکا گلپایگان علاوه بر در یافت گواهینامه‌های SGS, CEو ISO ۹۰۰۱ ,۱۴۰۰ دارای خط تولید با نظارت و کنترل کیفیت نیز می‌باشد و در نتیجه حس اطمینان کامل از کیفیت آنها را به مصرف کنندگان انتقال خواهد داد.

فروش لوله و اتصالات پلیکا

گروه صنعتی ایلیاشیل نمایندگی معتبر انواع لوله و اتصالات پلیکا و ارائه دهنده ی بهترین برند آن یعنی لوله پلیکا یاس گلپایگان است. هم چنین دارای ده سال سابقه فعالیت در امر تولید در کارخانه لوله گستر گلپایگان و فروش لوله پلیکادر تهران و کلیه شهرهای ایران و عرضه محصولات شرکت‌های معتبر لوله گستر گلپایگان و پلیمر یاس گلپایگان (نانو پلیمر یاس) است. این شرکت علاوه بر فروش لوله و اتصالات پلیکا، محصولات دیگری مثل لوله و اتصالات گالوانیزه، پلی اتیلن، ۵ لایه و سایر اتصالات و شیر آلات ساختمانی را نیز در لیست محصولات خود دارد. شما می‌توانید برای دریافت قیمت لوله و اتصالات پلیکا از جمله لیست قیمت انواع لوله پلیکای فشار قوی و سایر لوله و اتصالات از جنس پی وی سی و سایر محصولات به وب سایت ایلیا شیل مراجعه نمایید.

فروش لوله و اتصالات پلیکا

این مجموعه با تضمین کیفیت محصولات خود، سعی بر این دارد تا در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین اجناس و لوله اتصالات ساختمانی را برای مشتریان خود فراهم نماید. مشتریان محترم می‌توانند از سراسر کشور محصولات مورد نیاز خود را از طریق وب سایت و یا تماس با مشاوران فروش شرکت سفارش بدهند و به صورت عمده و یا خرد آنها را خریداری نمایند. ایلیا شیل با بهره گیری از کارشناسان مجرب و حرفه‌ای شما را در انتخاب بهترین محصولات و اجناس ساختمانی راهنمایی می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان آنها را در اختیار شما قرار خواهند داد. هم چنین این شرکت تعهد می‌دهد که تا پایان پروژه‌های ساختمانی، تامین کالاها و اجناس مورد نیاز شما را بر عهده بگیرد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا