میرزایی: امیدوارم یک قهرمانی به هواداران هدیه بدهیم

بازیکنان تیم فوتبال استقلال گفت:۷ الی ۸ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم جراحی داشته باشم. به گزارش ایسنا، رضا میرزایی، هافبک استقلال که به تازگی به علت پارگی رباط صلیبی برای مدت زمانی طولانی از میادین خور خواهد بود، پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل نساجی

کد خبر : 147976
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 می 2023 - 3:43
میرزایی: امیدوارم یک قهرمانی به هواداران هدیه بدهیم



بازیکنان تیم فوتبال استقلال گفت:۷ الی ۸ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم جراحی داشته باشم.

به گزارش ایسنا، رضا میرزایی، هافبک استقلال که به تازگی به علت پارگی رباط صلیبی برای مدت زمانی طولانی از میادین خور خواهد بود، پس از پیروزی ۴ بر صفر استقلال مقابل نساجی در جمع خبرنگاران در خصوص مصدومیت خود گفت: قسمت و تقدیر پروردگار اینگونه بود که در بازی آخر لیگ به این شکل مصدوم شوم‌. هر زمانی که برای استقلال بازی کردم ۱۰۰ درصد توان خود را گذاشتم و با تمام انرژی و انگیزه‌ام تمام تلاش خود را برای پیروزی تیم به کار گرفتم. بدون گرم کردن به زمین آمدم. یک بازیکن استارتر هستم و سعی می‌کنم پشت دفاع حریف خیلی استارت بزنم. به همین دلیل بدن من تحلیل رفت. قسمت و تقدیر این بود اما خدا را شکر هواداران خیلی باوفایی داریم.

او ادامه داد: در این چند روز که این مصدومیت بد برای من به وجود آمد، خیلی حال روحی‌ام بد بود اما امروز که به ورزشگاه آمدم برد تیمم را دیدم و مقداری بهتر شدم. خیلی هواداران را  دوست دارم. امیدوارم تا زمانی که خوب می‌شوم به همین شکل از من حمایت کنند تا بتوانم با انگیزه و روحیه مضاعف و دوچندان بازگردم. ۸ الی ۷ روز دیگر منتظر می‌مانم تا پس از خوابیدن ورم و التهاب پایم جراحی داشته باشم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه آیا دیدار احتمالی با پرسپولیس در فینال جام حذفی انتقامی خواهد بود؟ گفت: این موضوع بحث جداگانه‌ای دارد اما هرتیمی به فینال بیاید باید با صد در صد توان خود بازی کرده و برنده باشیم. امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی به تماشاگران هدیه کنیم زیرا تیم خیلی خوبی امسال داشتیم و مقداری بدشانسی آوردیم. مشکلات داوری را هم دیدیم. بازیکنان ما خیلی باوفا و باوجود هستند. با این درصد کمی که گرفته‌اند اداره زندگی خیلی سخت است. بازیکنان ما ۲۵ تا ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند. شرایط ما با سایر تیم‌ها برابر نبود چرا که ۷۰ یا ۸۰ درصد پول گرفته‌اند.

میرزایی در واکنش به اینکه تیم شما بدهی داشت و پرداختی صرف بدهی استراماچونی شد گفت: این موضوع درست است اما تیم‌های دیگر خیلی جلوتر پول های خود را پرداخت کرده و درصد خود را به ۷۰ رساندند. اما گذشت. یک فینال داریم و امید دارم که پیروز و قهرمان شویم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود