هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، مقامات آمریکایی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌ای و تاسیسات غنی سازی ایران، تهران را تشویق می‌کند تا برنامه هسته‌ای خود را سرعت بخشد. مقامات آمریکایی استدلال می‌کنند که با وجود هدف قرار دادن تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای جمهوری

کد خبر : 8851
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 13:04
هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی در خصوص حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، مقامات آمریکایی به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که هدف قرار دادن دانشمندان هسته‌ای و تاسیسات غنی سازی ایران، تهران را تشویق می‌کند تا برنامه هسته‌ای خود را سرعت بخشد.

مقامات آمریکایی استدلال می‌کنند که با وجود هدف قرار دادن تأسیسات و دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، تهران به دنبال شتاب بخشیدن به برنامه هسته‌ای خود است.

نیویورک تایمز نوشت: مقامات آمریکایی به صهیونیست‌ها هشدار دادند که اگرچه تلاش‌های تل آویو برای کاهش برنامه هسته‌ای ایران ممکن است از نظر تاکتیکی رضایت بخش باشد، اما در نهایت «نتیجه معکوس» دارد.

بر اساس گزارش این روزنامه، مقامات آمریکایی و صهیونیستی اتفاق نظر دارند که توان نظامی و سایبری جمهوری اسلامی ایران در حال افزایش است.

نیویورک تایمز در این گزارش اشاره می‌کند که در کاخ سفید تلاش هایی وجود داشته برای بررسی اینکه آیا نوعی توافق موقت ممکن است برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران قابل دستیابی باشد یا خیر. همچنین کاهش تحریم های ایران نیز به صورت موقت در دستور کار بوده تا با این کار برای مذاکرات زمان خریداری شود و در عین حال تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه ایران را هم متوقف کند.

این گزارش پیش از برگزاری مجدد مذاکرات احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ که قرار است ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در وین انجام شود ،منتشر شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود