ولیعهد سابق سعودی مرده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، وبسایت سعودی‌لیکس مدعی درگذشت «محمد بن نایف» ولیعهد سابق سعودی و سکوت خبری در این خصوص در عربستان است. به نقل از مخالفان ریاض، نوشت: محمد بن نایف چند روزی است که در زندان جان باخته و دیوان پادشاهی سعودی هنوز خبر مرگ وی را اعلام نکرده و جسد او در

کد خبر : 8863
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 14:02
ولیعهد سابق سعودی مرده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، وبسایت سعودی‌لیکس مدعی درگذشت «محمد بن نایف» ولیعهد سابق سعودی و سکوت خبری در این خصوص در عربستان است.

به نقل از مخالفان ریاض، نوشت: محمد بن نایف چند روزی است که در زندان جان باخته و دیوان پادشاهی سعودی هنوز خبر مرگ وی را اعلام نکرده و جسد او در سردخانه است.

حساب کاربری العهد الجدید پنج ماه قبل به نقل از ان بی سی نیوز در توئیتر نوشته بود که محمد بن نایف که در زندان به سر می‌برد در وضع جسمی بسیار بدی قرار گرفته که با مرگ یک قدم فاصله دارد.

«محمد بن نایف» از ژانویه ۲۰۱۵ تا ژانویه ۲۰۱۷، ولی عهد عربستان سعودی بود که با حکم ملک سلمان کنار گذاشته شد و محمد، پسر ملک سلمان جای او را گرفت.

ولیعهد سابق سعودی در مارس ۲۰۲۰ به همراه عمویش «احمد بن عبدالعزیز» به اتهام خیانت دستگیر و روانه زندان شد. اما مقامات ریاض تاکنون حاضر به اظهارنظر علنی در این درباره نشده‌اند. این دو از رقبای اصلی بن سلمان برای تصاحب تخت پادشاهی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود