چگونه بهترین برنامه‌نویس و ادمین اینستاگرام شویم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند وقتی است که در میان آگهی‌های استخدام تعداد زیادی شرکت‌های خصوصی را می‌بینیم که نیاز به برنامه‌نویس حرفه‌ای و ادمین اینستاگرام دارند. آیا می‌دانستید که با کمی ذکاوت و تلاش می‌توان، حسابی از این دو شغل درآمد کسب کرد. اهمیت برنامه‌نویسی در ایران بیش از یک دهه است که

کد خبر : 8405
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 21:16
چگونه بهترین برنامه‌نویس و ادمین اینستاگرام شویم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، چند وقتی است که در میان آگهی‌های استخدام تعداد زیادی شرکت‌های خصوصی را می‌بینیم که نیاز به برنامه‌نویس حرفه‌ای و ادمین اینستاگرام دارند. آیا می‌دانستید که با کمی ذکاوت و تلاش می‌توان، حسابی از این دو شغل درآمد کسب کرد. اهمیت برنامه‌نویسی در ایران بیش از یک دهه است که مشخص شده و دلیل آن هم آنلاین شدن بیشتر کسب‌وکارهاست.

از طرفی هم دنیا در لحظه در حال پیشرفت است و این روند پیشرفت و آنلاین شدن نیاز به وب‌سایت و اپ‌های کاربردی دارد که بتوان بر روی موبایل نصب کرد. اینستاگرام هم که تنها یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو شخصی نیست. افراد بی‌شماری هستند که برای افزایش فروش و معرفی کسب‌وکار خود به کاربران فعالیت گسترده‌ای در اینستاگرام دارند.

اهمیت شرکت در بهترین دوره برنامه‌نویسی

بد نیست که کمی به گذشته برگردیم. اگر یادتان باشد اولین کامپیوترهایی که وارد ایران شدند مربوط به دهه ۴۰ یا ۵۰ بود. شاید مفهوم برنامه‌نویسی در سال‌های اول ورود کامپیوتر به ایران خیلی مشهود نبود، اما باز هم ذهن افراد زیادی درگیر این موضوع شده بود که چگونه یک کامپیوتر و برنامه‌های که روی آن ریخته شده، کار می‌کنند.

چگونه بهترین برنامه‌نویس و ادمین اینستاگرام شویم؟

بنابراین اهمیت برنامه‌نویسی سال‌هاست چه در ایران و چه در جهان ثابت شده است. به زبان ساده، برنامه‌نویسی روش برقراری ارتباط با رایانه است و به ما اجازه می‌دهد چیزهایی مانند نرم‌افزار رایانه، وب سایت‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های ویدئویی ایجاد کنیم. بسیاری از خانواده‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که برای موفقیت تحصیلی فرزندان‌شان باید به آن‌ها مهارت کدنویسی آموزش داده شود. زیرا آن‌ها معتقدند که برنامه‌نویسی به بهبود مهارت‌های ریاضی و نوشتاری کودکان‌شان کمک می‌کند و شانس موفقیت‌شان در آینده بیشتر می‌شود.

حالا همه این‌ها که در کنار هم چیده شود، اهمیت برنامه‌نویسی برای هر کسب‌وکاری بیشتر از هر زمان دیگری معلوم می‌شود. یکی از دلایل راه‌اندازی دوره برنامه‌نویسی برای آکادمی مدرسان پیشتاز پرورش برنامه‌نویسان حرفه‌ای و کاربلد است. این دوره کاملا تضمینی و کاربردی آموزش داده می‌شود و شما را به عنوان برنامه‌نویس حرفه‌ای وارد بازار می‌کند. بنابراین با بسیاری از دوره‌های دیگر که تاکنون دیده‌اید، متفاوت است.

برای شرکت در بهترین دوره برنامه نویسی کلیک کنید.

دوره آموزش ادمین اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم برای توسعه دادن به بیزنس‌های مختلف تبدیل شده است. برای آنکه پیج اختصاصی که دایر کرده‌ایم، ما را به اهداف تجاری‌مان که فروش بیشتر و دیده شدن است، برساند نیاز است تا کارهایی انجام دهیم. بنابراین به یک ادمین نیاز است. تا به حال برای‌تان سوال پیش آمده که ادمین اینستاگرام چه کسیست و چه کارهایی انجام می‌دهد؟ به طور کلی هر شخصی که در اینستاگرام صفحه‌ای داشته باشد و آن را مدیریت کند، ادمین محسوب می‌شود. اما زمانی یک شغل مهم و کاربردی به شمار می‌رود که شما قصد داشته باشید مدیریت یک پیج بزرگ که مربوط به هر بیزنس و یا یک سلبریتی و یا هر صنف مشهوری باشد را به عهده بگیرید.

معمولا چنین پیج‌هایی به دلیل مشغله زیاد، ادمین برای صفحه اینستاگرام خود استخدام می‌کنند و مدیریت پیج را به دست او می‌سپارند. یک ادمین اینستاگرام باید از توانایی‌های زیر برخوردار باشد:

همه روزه و در هر ساعتی از شبانه‌روز فعالیت داشته باشید

استوری بگذارید

تولید محتوا کنید و سپس انتشار دهید

به کامنت‌ها پاسخ دهید

فالوورها را افزایش دهید

دوره آموزش ادمین اینستاگرام که توسط آکادمی مدرسان پیشتاز برگزار می‌شود، همه این مهارت‌ها را کاملا کاربردی و دقیق به دانش‌پذیران آموزش خواهد داد. در طی این دوره مهارت‌های شما در زیر اشاره کرده‌ایم، چندین برابر می‌شود:

تمامی قابلیت‌های اینستاگرام را می‌شناسید

روش‌هایی که امنیت پیج را افزایش می‌دهند

هشتگ‌گذاری دقیق و اصولی

آنالیز رقبا و رصد پیج‌های بلاگرهای معروف را کشف خواهید کرد

شیوه‌های افزایش فالوور

کپشن‌نویسی را فرا خواهید گرفت

همراه با اخذ مدرک معتبر سازمان فنی‌وحرفه‌ای امکان استخدام در شرکت‌های ایرانی و حتی ادمینی صفحه‌های بیزنسی خارجی برای شما فراهم می‌شود.

برای شرکت در بهترین دوره آموزش اینستاگرام کلیک کنید.

دوره زبان برنامه‌نویسی پایتون

پایتون یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین زبان برنامه‌نویسی در جهان است که به خاطر ساختار ساده و فراگیری آسان، طرفداران زیادی دارد. دلایل مختلفی برای اهمیت یادیگیری آن وجود دارد. پایتون زبان برنامه‌نویسی همواره در حال رشد است و به خاطر سرعتش از سایر زبان‌ها پیشی گرفته است. با بودن در جامعه‌ای که در زمینه علم داده، هوش مصنوعی و به ویژه توسعه وب در روند روبه رشد دارد، یادگیری زبان پایتون برای افراد علاقه‌مند به برنامه‌نویسی واجب می‌شود.

اما چرا دوره زبان پایتون؟!

هدف آکادمی مدرسان پیشتاز از برگزاری دوره پایتون، افزایش توانمندی‌های شما با توجه به نیاز بازار کار است. این دوره برای افراد مبتدی که دوست دارند وارد بازار کار شوند و برای افراد با تجربه‌ای که به دنبال کسب درآمد بیشتر از برنامه‌نویسی حرفه‌ای هستند، مناسب است.

برای شرکت در دوره پایتون و کسب مدرک معتبر از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کلیک کنید.

چرا آکادمی مدرسان پیشتاز؟

آکادمی مدرسان پیشتاز همواره سعی بر افزایش مهارت‌های دانشجویان و ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه دیجیتال مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی و زبان‌های برنامه‌نویسی مطابق با تقاضای بازار کار دارد. از زمانی که دانش‌پذیر تصمیم به ثبت‌نام در دوره‌ها می‌گیرد و پس از پایان دوره از مزیت پیشتیبانی برخوردار می‌شود. دوره‌ها توسط اساتید مجرب و حرفه‌ای به دانشجویان آموزش داده می‌شوند. روش‌های آموزشی اساتید هم بر طبق استانداردهای جهانی تدوین شده است. پس از پایان دوره به افراد مدرک فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

برچسب ها :

ناموجود