کاخ سفید: بایدن بزرگترین سرمایه گذاری فدرال در طرح‌های زیرساختی را امضا می‌کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه کاخ سفید آمده است: دولت بایدن در مراسم امضای بزرگترین سرمایه گذاری آمریکا در یک دهه اخیر قرار است از اعضای کنگره هم که وی را در تصویب این طرح همراهی کردند دعوت کند. گفته می‌شود بودجه ۱ هزار میلیارد دلاری دولت بایدن

کد خبر : 7417
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 9:03
کاخ سفید: بایدن بزرگترین سرمایه گذاری فدرال در طرح‌های زیرساختی را امضا می‌کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه کاخ سفید آمده است: دولت بایدن در مراسم امضای بزرگترین سرمایه گذاری آمریکا در یک دهه اخیر قرار است از اعضای کنگره هم که وی را در تصویب این طرح همراهی کردند دعوت کند.

گفته می‌شود بودجه ۱ هزار میلیارد دلاری دولت بایدن که جدیداً به تصویب مجلس نمایندگان و کنگره آمریکا رسیده قرار است در بخش توسعه جاده ای، ساخت پل و آبراه‌های بزرگ مصرف شود.

مخالفان این طرح، اما می‌گویند بایدن قرار است تنها ۱۱ درصد از این بودجه را صرف طرح‌های عمرانی کند و مابقی آن قرار است صرف پرداخت بدهی‌های سنگین دولت شود.

کاخ سفید در بیانیه خود اعلام کرد: رییس جمهور آمریکا می‌خواهد تعهد خود را نسبت به شهروندان آمریکایی و آسایش آن‌ها به نمایش بگذارد.

جو بایدن ساعاتی پس از تصویب این طرح بودجه وعده داد با این پول میلیون شغل خوب و صنفی برای آمریکایی‌ها ایجاد کند و آن را برای بهبود بنادر و سیستم حمل و نقل آمریکا مصرف کند.

منابع خبری آگاه می‌گویند دولت آمریکا تمامی کسانی را که با طرح‌های زیرساختی دولت بایدن مخالف هستند به مرگ تهدید کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود