کرونا در مناطقی از انگلیس به اوج خود رسیده است

باشگاه خبرنگاران جوان – دکتر «سوزان هاپکینز» مشاور ارشد پزشکی آژانس امنیت سلامت انگلیس (UKHSA) از اوج گرفتن شمار مبتلایان به کرونا در بخش‌هایی از این کشور خبر داد، اما نسبت به آمار کنونی ابراز امیدواری کرد. طبق گزارش گاردین، این مشاور ارشد پزشکی انگلیس در حالی که از افزایش بی‌شمار آمار مبتلایان به ویروس

کد خبر : 14958
تاریخ انتشار : شنبه 15 ژانویه 2022 - 16:40
کرونا در مناطقی از انگلیس به اوج خود رسیده است

باشگاه خبرنگاران جوان – دکتر «سوزان هاپکینز» مشاور ارشد پزشکی آژانس امنیت سلامت انگلیس (UKHSA) از اوج گرفتن شمار مبتلایان به کرونا در بخش‌هایی از این کشور خبر داد، اما نسبت به آمار کنونی ابراز امیدواری کرد.

طبق گزارش گاردین، این مشاور ارشد پزشکی انگلیس در حالی که از افزایش بی‌شمار آمار مبتلایان به ویروس کرونا در بخش‌هایی از این کشور خبر می‌داد، گفت: «شمار مبتلایان به کرونا در لندن و جنوب شرقی انگلیس رو به کاهش است و در شمال کشور نیز روند افزایش با سرعت کمتری در حال انجام است.»

البته در حال حاضر ۱ نفر از هر ۱۵ نفر در انگلیس به کرونا مبتلاست و در ایرلند شمالی و ولز نیز این آمار ۱ نفر از هر ۲۰ نفر است.

هفته گذشته در شمال‌غربی انگلیس از هر ۱۰ نفر ۱ نفر به کرونا مبتلا بود، اما این هفته این آمار کاهش داشته، البته شمار بستری‌ها در بیمارستان همچنان تفاوتی نکرده است و در حال حاضر حدود ۲ هزار نفر در بیمارستان‌های انگلیس بستری هستند.

همچنین هفته گذشته همزمان با شیوع گسترده سویه اُمیکرون کرونا و همچنین سویه فرانسوی در انگلیس، دولت این کشور از عبور شمار جانباختگان کرونایی در انگلیس از مرز ۱۵۰ هزار نفر خبر داد.

سویه اُمیکرون کرونا در انگلیس هم‌اکنون سویه غالب است. البته شمار مبتلایان براساس سن نیز متفاوت است و در حال حاضر اغلب مبتلایان بین ۱۲ تا ۲۴ سال سن دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود