۲ رمزارز دیجیتال که سرمایه‌گذاران را شگفت‌زده خواهند کرد!

بازار ارزهای دیجیتال هیچ‌گاه بدون شگفتی نبوده است. در سال ۲۰۲۱، شیبا اینو از ناکجاآباد بیرون آمد و تبدیل به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال شد. افزایش ۴۸میلیون درصدی آن میلیونرهای زیادی از سرمایه‌گذاران کوچک ایجاد کرد. به گزارش ایسنا، در حال حاضر، به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال پیشرو در پایان یک بازار نزولی

کد خبر : 47137
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 آگوست 2022 - 4:30
۲ رمزارز دیجیتال که سرمایه‌گذاران را شگفت‌زده خواهند کرد!

بازار ارزهای دیجیتال هیچ‌گاه بدون شگفتی نبوده است. در سال ۲۰۲۱، شیبا اینو از ناکجاآباد بیرون آمد و تبدیل به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال شد. افزایش ۴۸میلیون درصدی آن میلیونرهای زیادی از سرمایه‌گذاران کوچک ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، در حال حاضر، به نظر می‌رسد که ارز دیجیتال پیشرو در پایان یک بازار نزولی چند ماهه قرار دارد. به این ترتیب، می‌تواند زمان بسیار خوبی برای شروع جستجوی ارزهای دیجیتالی باشد که پتانسیل افزایش غیرمنتظره را دارند و به سرمایه‌گذاران بازده بالایی می‌دهند.

کوین گزارش کرد، بر اساس تجزیه و تحلیل های انجام شده، دو ‌ارز دیجیتال وجود دارد که می‌توانند به‌طور غیرمنتظره‌ای در روند صعودی بعدی ارزهای دیجیتال رشد کنند.

اتریوم کلاسیک  (ETC)

مدت زیادی از ایجاد اتریوم کلاسیک (ETC) گذشته است. با این حال، اتریوم کلاسیک سال‌ها عملکرد کمتری نسبت به اتریوم داشته و علت آن انشعاب سال ۲۰۱۶ است که شتاب بازار به سمت اتریوم تغییر و اتریوم کلاسیک را به یک زنجیره پرت تبدیل کرد.

با این حال، تغییرات در بلاک چین اتریوم شرایط عالی را ایجاد کرده که می‌تواند جان تازه‌ای به اتریوم کلاسیک بدهد. یکی از این شرایط ادغام آینده اتریوم است.

پس از ادغام، بلاک چین اتریوم صرفا به عنوان یک شبکه اثبات سهام اجرا می‌شود. ماینرهایی که دستگاه اسیک (ASIC) دارند احتمالا به اتریوم کلاسیک روی می‌آورند. به این دلیل که  تنها ارز دیجیتال دیگری است که تجهیزات استخراج اتریوم با آن سازگار است.

اتریوم کلاسیک یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در ماه جولای محسوب می‌شود زیرا استخراج‌کنندگان اتریوم به آن روی آورند. همان‌طور که ماینرهای بیشتری به پشتیبانی از اتریوم کلاسیک روی می‌آورد، شبکه ایمن‌تر می‌شود و می‌تواند پذیرش را نیز افزایش دهد. این عامل می‌تواند اتریوم کلاسیک را به یکی از برترین ارزهای دیجیتال با احتمال عملکرد بهتر در بازار طی دوره صعودی بعدی تبدیل کند.

نئو (NEO)

نئو (NEO) یکی دیگر از ارزهای دیجیتال قدیمی است که در آخرین دوره صعودی ارزهای دیجیتال عملکرد ضعیفی داشت و علت این است که ارزهای دیجیتال جدیدتر که سرمایه‌گذاران معتقدند چشم‌انداز بهتری دارند از نئو پیشی گرفتند. با این حال، فرصت مناسبی وجود دارد که نئو در آینده عملکرد خوبی داشته باشد. به این دلیل که گروه نئو، آن را دوباره طراحی کرده است و آن را برای پروژه‌های وب ۳.۰ جذاب کرده است. با توجه به اینکه انتظار می‌رود وب ۳.۰ مورد بزرگ بعدی در تکامل فناوری بلاک چین باشد، نئو نیز می‌تواند سرمایه‌گذاران را شگفت‌زده کند تا به بهترین‌ها بروند.

علاوه بر این، نئو یکی از ساده‌ترین بلاک چین‌ها برای هر کسی محسوب می‌شود که به دنبال ایجاد یک قرارداد هوشمند است. این عامل می‌تواند بسیاری از کسب‌وکارهایی را که به دنبال بستن قراردادهای هوشمند بدون سرمایه‌گذاری زیاد روی متخصصان کدنویسی هستند، جلب کند و یکی از عواملی است که می‌تواند نئو را شگفت‌انگیز کند به خصوص اکنون که دوباره شروع به جلب توجه کرده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۹۸ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۱.۱۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵.۶۴ میلیارد دلار است که ۱۵.۳۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۰۳ میلیارد دلار است که ۹.۱۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۷۰ میلیارد دلار است که ۹۲.۴۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۲۳ صبح به وقت شرقی)

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۳ هزار و ۱۴۰.۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۴  درصد افایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۵۲.۲۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۲.۷۵ درصد افزایش

 ۳- بایننس کوین

قیمت: ۳۰۱.۳۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۰۶ درصد افزایش

۴- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار 

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۳۹.۳۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۸ درصد افزایش

۶- کاردانو

قیمت: ۰.۵۰۹۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۶۴ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۳۷۲۳دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲.۱۴  درصد افزایش

۸- پولکا دوت

قیمت: ۸.۲۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۸۱ درصد افزایش

۹ – یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۱۰- دوج کوین

قیمت: ۰.۰۶۷۰۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۹ درصد افزایش

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود