۳ کشته و زخمی در تیراندازی در کالیفرنیا

داستان ادامه دار تیراندازی‌های خونین در آمریکا؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، تیراندازی در کالیفرنیا یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت. بر این اساس، جمعه شب یک مرد مسلح در مقابل یک مرکز خرید در جنوب کالیفرنیا تیراندازی کرد و یک مرد را کشت و دو نفر دیگر از

کد خبر : 8751
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 نوامبر 2021 - 6:05
۳ کشته و زخمی در تیراندازی در کالیفرنیا

داستان ادامه دار تیراندازی‌های خونین در آمریکا؛

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، تیراندازی در کالیفرنیا یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

بر این اساس، جمعه شب یک مرد مسلح در مقابل یک مرکز خرید در جنوب کالیفرنیا تیراندازی کرد و یک مرد را کشت و دو نفر دیگر از جمله یک کودک را زخمی کرد. شاهدان عینی گفتند پس از شلیک چند گلوله در نزدیکی مرکز خرید “ویکتور ولی” در شهر ویتورویل، مردی را در کنار ورودی آن مشاهده کرده اند.

نیرو‌های امدادی، عملیات احیا را برای قربانی انجام دادند، اما به رغم تلاش آنها، مرگ وی در صحنه اعلام شد. مرد مسلح همچنین دست کم دو نفر دیگر از جمله یک خردسال را زخمی کرد که با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند. شرایط جسمانی مجروحان مشخص نشده است.

یکی از کارمندان بیمارستان دیزرت، ولی که نخواست نامش فاش شود در این باره گفت: نوجوان تیر خورده ۸ ساله است و از مرکز محلی به مرکز پزشکی دانشگاه لوما لیندا منتقل شده است.

در حالی که مقامات در حال بررسی این حادثه هستند، مرد مسلح هنوز دستگیر نشده است. پلیس در شهر ویکتورویل، واقع در ناحیه سن برناردینو در حدود ۸۰ مایلی شرق لس آنجلس، پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تیراندازی، در محل حادثه حضور بهم رسانید.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود