آماده باش گروه‌های مقاومت در نوار غزه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الثوره، گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه امروز (چهارشنبه) حالت آماده باش را برای پیشگیری از هرگونه اقدام رژیم صهیونیستی در انجام اقدام نظامی علیه نوار غزه افزایش دادند.

روزنامه الایام فلسطین از یک برخی منابع در غزه نقل کرد: مقاومت تمام نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی خود را به تازگی پس از دریافت سیگنال‌هایی در خصوص وخامت اوضاع امنیتی مبنی بر اینکه ممکن است رژیم صهیونیستی دست به اقدامی نظامی علیه نوار غزه بزند و یا دست به ترور شخصیت‌های ارشد مقاومت بزند، بسیج کرده است.

این روزنامه در ادامه افزود: مقاومت از چند روز پیش بیشترین تدابیر و احتیاط‌های امنیتی در خصوص نیرو‌ها و نیز رهبرانش برای جلوگیری از هرگونه حیله صهیونیستی بکار بسته است.

این روزنامه در ادامه اعلام کرد نیرو‌های امنیتی مقاومت از چند روز پیش تحرکات اطلاعاتی و نظامی اسرائیلی را به شکل فراوانی مورد رصد قرار داده اند؛ تحرکاتی که با پرواز هواپیما‌های جاسوسی به شکل دائمی در کنار تحرکات روانه این رژیم در طول مرز‌های زمینی و دریایی نمود پیدا کرده است.

گفتنی است ساعاتی پیش نیز رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن چند تن از نیرو‌های این رژیم در نتیجه عملیات حمله با سلاح سرد داخل منطقه قدیم قدس اشغالی خبر دادند.

این در حالی است که شبکه المسیره به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن دو سرباز این رژیم بر اثر عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی خبر دادند. به نوشته المسیره نیرو‌های رژیم صهیونیستی به سوی یک جوان با ادعای اجرای عملیات حمله با سلاح سرد در قدس اشغالی تیراندازی کردند.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند نیرو‌های رژیم صهیونیستی در پی این حادثه به فلسطینی‌ها یورش بردند. شبکه «کان» رژیم صهیونیستی نیز از به شهادت رسیدن عامل این عملیات شهادت طلبانه که دو نفر از نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی را زخمی کرده بود، خبر داد.

انتهای پیام/

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا