آمریکا یک مقام ارشد نظامی انصارالله را تحریم کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه «صالح مسفر الشاعر» مسئول مأموریت‌های حمایت لجستیک نیرو‌های انصارالله یمن را تحریم کرد. وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که صالح الشاعر بر اقدام انصارالله در مصادره اموالی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار در یمن نظارت کرده است. در این بیانیه

کد خبر : 8559
تاریخ انتشار : جمعه 19 نوامبر 2021 - 0:02
آمریکا یک مقام ارشد نظامی انصارالله را تحریم کرد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه «صالح مسفر الشاعر» مسئول مأموریت‌های حمایت لجستیک نیرو‌های انصارالله یمن را تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که صالح الشاعر بر اقدام انصارالله در مصادره اموالی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار در یمن نظارت کرده است.

در این بیانیه آمده است که صالح الشاعر، فرمانده سازمان حمایت لجستیک نظامی نیرو‌های انصارالله یمن است.

این وزارت‌خانه در ادامه ادعا‌های خود اضافه کرد که آمریکا با محروم کردن افراد از سیستم مالی جهانی، مانع از کسانی خواهد شد که برای وخیم کردن بحران در یمن تلاش می‌کنند.

این تحریم و ادعا‌های آمریکا در حالی مطرح شده است که نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با سرعت در حال پیشروی در جبهه‌های مأرب هستند و بیشتر مناطق آن را از سیطره عناصر وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی آزاد کرده‌اند.

هر بار که نیرو‌های یمنی دستاوردی را در راستای آزادسازی خاک وطن از سیطره و نفوذ دشمن محقق می‌کنند، آمریکا و غرب با مانع تراشی و اعمال تحریم برای جلوگیری از تحقق پیشروی‌ها و پیروزی‌های بیشتر تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود