آیا ساس ها بیماری انتقال می دهند؟

ساس به دسته‌ ای از حشرات گفته می‌ شود که دارای خانواده و گونه‌ های متعددی می‌ باشد. گونه ای از این حشرات در فارسی به نام سن شناخته می‌ شوند. ساس ها آفات گیاهان زراعی و باغی می‌ باشند و گونه معروف آنها یعنی سن گندم از مهم ترین آفات مهم گندم و جو

کد خبر : 145790
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 می 2023 - 11:52
آیا ساس ها بیماری انتقال می دهند؟

ساس به دسته‌ ای از حشرات گفته می‌ شود که دارای خانواده و گونه‌ های متعددی می‌ باشد. گونه ای از این حشرات در فارسی به نام سن شناخته می‌ شوند. ساس ها آفات گیاهان زراعی و باغی می‌ باشند و گونه معروف آنها یعنی سن گندم از مهم ترین آفات مهم گندم و جو در ایران است. همچنین لازم به ذکر است که تعداد زیادی از این حشرات، حشره‌ خوار نیز هستند و کرم های خاکی و حشرات مفید برای مزارع کشاورزی را هلاک می کنند.
ساس ها این حشرات خونخوار برای انسان‌ ها ناقل بیماری‌های زیادی هستند. از همین رو است که سمپاشی ساس بسیار مهم می‌ باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین شرکت سمپاشی ساس در تهران آشنا کرده و عوامل مؤثر در قیمت سمپاشی ساس را به‌ صورت دقیق بررسی کنیم.

اهمیت سمپاشی ساس

ساس حشره موذی و جزو انگل‌ های خونخوار و گزنده به حساب می‌ آید که اکثر اوقات هنگام شب‌ ها از خونگرم ها همچون انسان‌ ها و دیگر پستانداران تغذیه می‌ کند.

 

 

البته باید توجه داشت که چنانچه تعداد آنها از حدی افزایش پیدا کند، نه‌ تنها در هنگام شب بلکه در طول روز نیز باید شاهد حمله آنها باشید. ساس ها دارای بدنی صاف و تخت بوده که این آناتومی فیزیکی به آنها این امکان را می‌ دهد که بدون مشقت، خود را از درزها و شکاف الیاف مانند لباس ها،  وسایل اتاق‌ خواب مانند پتو، بالشت، تشک، ملافه و همچون مبلمان، پرده‌ ها و فرش‌ ها پنهان کنند و در هنگام شب زمانی‌ که شما در خواب عمیق به سر می‌ برید، با شیوه جذب کربن، دی‌ اکسید و گرمایی که از بدن شما به عنوان یک جاندار خون‌ گرم دفع‌ شده آن را شناسایی کرده و از بدن شما به‌ عنوان منبع غذایی استفاده کند.

آیا ساس ها بیماری انتقال می دهند؟

طبق آخرین تحقیقات صورت گرفته در زمینه بیماری های انتقال پیدا کرده از ساس ها به انسان ها، گزارشی در خصوص انتقال مستقیم بیماری از طریق این حشره به انسان دریافت نشده است.

اما مشکلات پوستی زیادی مانند التهاب پوستی ، زخم های ناشی از خارش متوالی پوست از مشکلات اساسی این حشرات می باشد.

حتی اگر ساس ها این حشرات بیماری زا، باعث مشکلات پوستی و بیماری‌ های جسمی برای شما نشوند، مشکلات روانی بسیاری را برای انسان‌ ها به وجود می‌ آورند که از جمله آنها اضطراب و پریشانی در هنگام شب می‌ باشد.

اضطراب از نگرانی نیش و گزش ساس ها در هنگام شب باعث کم‌ خوابی و استرس در انسان‌ ها می‌شود. همچنین محلی که ساز گزیده‌ است، تقریباً تا یک روز قابل‌ مشاهده نیست و در این‌ حال است که افراد هیچ واکنشی را نشان نمی‌ دهد اما پس‌ از گذشت تقریباً 24 ساعت افراد محل گزش و جوش‌ ها را مشاهده نموده که در ابتدا بسیار بزرگ است و به‌ تدریج اندازه آنها کاهش‌ یافته و به یک علامت قرمز کوچک تبدیل می‌ شود.

پس در اینجاست که شما باید برای سم پاشی ساس دست به کار شوید.

 

 

مراحل سمپاشی ساس

هر شرکت سمپاشی ساس از یک شیوه  منحصر به فرد برای سمپاشی ساس استفاده می‌ کند که ما در ادامه قصد داریم تا شما را با شیوه شرکت کیان پاک تهران آشنا کنیم.

بازرسی منزل و پیدا کردن محل دقیق سکونت ساس ها

جدای از به کارگیری سم مناسب برای از بین بردن ساس موجود در منزل، پاشش درست و دقیق سم به محل اختفاء آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

کارشناسان شرکت سمپاشی ساس در تهران در اولین اقدام خود برای نابودی ساس، محل تجمع و اختفاء آنها را شناسایی می کنند. تا جای امکان اقدام به جمع آوری ساس و تخم ساس موجود در محل می کنند.

انتخاب سم مناسب برای نابودی حشرات

سم ها کیفیت یکسانی ندارد. برخی از سموم فقط برای سم پاشی ساس مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که برخی دیگر از سم ها را می توان به طور همزمان برای نابودی ساس ، سمپاشی موریانه ها و… به کار برد.

انتخاب سم را به شرکت سمپاشی ساس بسپارید. آنها با توجه به تخصص و آموزش هایی که دیده اند، بهترین ها را به شما پیشنهاد می دهند. لازم به یاد آوری است که نوع سم مصرفی، تاثیر مستقیم در قیمت سمپاشی ساس دارد. متخصصین پیش از آن که سمی را به کار گیرند، قیمت آن را به طور دقیق به شما گزارش می دهند.

برخی از شرکت های سمپاشی ساس از سموم مایع استفاده نمی کنند و برای این کار از روش سمپاشی ساس با گاز استفاده می کنند. در این روش بعد از سمپاشی نیازی به شستشوی البسه و رختخواب وجود ندارد.

اجرای عملیات مبارزه با ساس

حال نوبت آن رسیده که شرکت سمپاشی ساس اقدام به شروع فعالیت کند و حشرات موذی خانه یا محل کار شما را از بین ببرد. پس‌ از اتمام بازرسی و ارزیابی وضعیت آلودگی توسط شرکت سمپاشی ساس با استفاده از سموم که در پاراگراف قبلی در مورد آن صحبت کردیم، اقدام به ریشه‌ کنی ساس نموده و با استفاده از این شیوه تخم و لاروها را از بین می‌ برد. با نابودی تخم و لارو ساس باعث می‌ شود که دیگر آنها به بلوغ نرسیده و دوباره نیاز به سم‌ پاشی مجدد نباشد.

عوامل موثر در قیمت سمپاشی ساس

معمولاً برای از بین بردن موجودات آزار دهنده همچون سوسک، مگس و دیگر حشرات از اسپری‌ های حشره‌ کش و داروهای سمی گوناگون استفاده می‌ شود.

اما گاهی اوقات این حشره‌ کش‌ ها پاسخ‌ گوی نیاز شما نیستند، چرا که شما نمی‌ توانید محل دقیق ساس ها را بررسی کرده و سم مناسب برای نابودی آنها را انتخاب کنید.

 

 

در نتیجه بهتر است در چنین شرایطی از شرکت سمپاشی ساس کمک بگیرید. ممکن است شما نگران قیمت سمپاشی ساس باشید و احساس کنید که قیمت سمپاشی ساس بالاست. اما اگر سلامت تان برایتان اهمیت داشته باشد؛ باید بدانید که پرداخت تعرفه‌ های مختلف برای سم‌ پاشی بسیار به صرفه‌ تر از پرداخت هزینه برای خرید دارو یا درمان هایی است که ساس ها عامل انتقال آنها به بدن شما هستند.

عوامل زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر روی قیمت سمپاشی ساس تاثیر می گذارند که در ادامه شما را با چند مورد از آنها آشنا می کنیم.

  1. متراژ خانه: یکی از مهم‌ ترین عواملی که می‌تواند در قیمت سمپاشی ساس تاثیر گذار می باشد، متراژ خانه یا محل کار شماست. بدیهی است که هر چه متراژ خانه یا محل کار شما بیشتر باشد به سم بیشتری برای نابودی ساس ها نیاز داریم.
  2. نوع سمی که قرار است از آن برای سم پاشی استفاده شود درست همانطور که در پاراگراف‌ های قبلی اشاره کردیم، به‌ صورت مستقیم بر قیمت هزینه سمپاشی ساس تاثیر می‌ گذارد.
  3. هزینه سمپاشی ساس برای فضاهای خالی از سکنه کمتر است. اگر قصد دارید که اثاث کشی کنید و به منزل جدیدی منتقل شوید، بهتر است قبل‌ از رفتن به محل جدید کار سمپاشی ساس را به‌ طور کامل انجام بدهید. چرا که اگر قبل از سم پاشی خانه خالی باشد، از لحاظ مالی و زمانی در هزینه سمپاشی ساس صرفه‌ جویی می‌ شود و دیگر نیاز به جا به‌ جا کردن وسایل و انتقال آنها به بیرون از خانه نمی‌ باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت سمپاشی ساس ، با شماره های درج شده در این مقاله تماس گرفته تا متخصصین شرکت سمپاشی ساس در تهران کیان پاک در محل حاضر شوند.