اثر بین المللی «نور رحمت» برای زائران پاکستانی در بیرجند اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کریمیان صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تولید آثار هنری با موضوع انقلاب اسلامی و ائمه اطهار (ع) جهت ارتباط با همسایگان شرقی ایران در دستور کار حوزه هنری قرار دارد.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی ادامه داد: با توسعه کارها و تولیدات فرهنگی و هنری به زبان کشورهای شرقی همسایه و فعالین جبهه مقاومت می‌توانیم دوستی و مودت را توسعه دهیم.

کریمیان با اشاره به رونمایی و انتشار سرود و اثر بین‌المللی «نور رحمت» عنوان کرد: اثر «نور رحمت» توسلی بر حضرت رسول (ص) است و به زبان اردو تولید و مقرر شده است تا طی هفته وحدت در فضای مجازی منتشر شود.

وی بیان کرد: سرود «نور رحمت» توسط خدام اهل بیت (ع) در موکب فرهنگی هنری آل یاسین و با همکاری «مجید نصری» و استودیو حوزه هنری خراسان جنوبی تولید شده است.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه «نور رحمت» جهت هدیه به زائران پاکستانی تولید شده است، ادامه داد: این سرود توسط گروه «ابناءالاحرار» اجرا و به همت حوزه هنری خراسان جنوبی تولید شده است و در ضمن «عباس نیّر» پاکستانی نیز به عنوان کارشناس زبان اردو بر تولید این کار نظارت فنی داشته است.

کریمیان بیان کرد: این سرود زیر پرچم سید الشهدا (ع) در موکب فرهنگی و هنری آل یاسین تولید شده است و جهت ارتباط فرهنگی و هنری با زائران پاکستانی در مواکب بین راهی استان سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و خراسان رضوی اجرا می‌شود.

وی در خصوص زمان رونمایی این اثر هنری و بین‌المللی گفت: مراسم رونمایی از سرود «نور رحمت» در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی و معاونین ایشان و جمعی از زائران پاکستانی برگزار شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا