احداث ۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در راه‌های لرستان



ایسنا/لرستان مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی لرستان از احداث ۱۰ تابلوی بزرگ تبلیغاتی در محورهای اصلی استان خبر داد.

عطا حسن‌پور هفدهم دی ماه در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، اظهار کرد: به منظور معرفی مسیرها و هدایت بهتر گردشگران به جاذبه‌های گردشگری استان با همکاری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱۰ تابلوی تبلیغاتی بزرگ در محورهای اصلی لرستان نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه راه یکی‌ از مهم‌ترین زیرساخت‌های گردشگری لرستان است، افزود: با نصب این تابلوها گردشگر از ابتدا تا انتهای سفر به خوبی جهت‌دهی خواهد شد که نیازمند تعامل و همکاری هر دو دستگاه اجرایی است.

حسن پور عنوان کرد: در خصوص مجوزهای ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی، برگزاری تورهای گردشگری در سطح جاده‌ها، برخورد با واحدهای بین راهی غیرمجاز، ارائه خدمات سفر، ساماندهی راه‌های منتهی به جاذبه‌های گردشگری و غیره تصمیم‌گیری شود.

در ادامه این جلسه مرتضی شیروانی، مدیرکل راهداری و حمل نقل‌ و جاده‌ای لرستان، گفت: تاکنون کارهای خوبی در حوزه راه‌ها و محورهای گردشگری استان مانند مسیر آبشار وارک چم‌چیت، تونل برفی و…انجام شده و در سطح استان ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی در دست ساخت است.

وی با بیان اینکه اولویت در نصب تابلوها ایمنی در محل نصب خواهد بود، افزود: در خصوص نصب تابلوهای تبلیغاتی براساس رعایت ضوابط حریم جاده‌ها آماده هرگونه همکاری با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان هستیم.

انتهای پیام



منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا