ادعای مقام صهیونیست درخصوص جنگی سایبری و پشت پرده میان تل‌آویو و تهران

«مئیر بن شبات» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد جنگی میان این رژیم و ایران بویژه در زمینه سایبری وجود دارد.

او در مصاحبه با روزنامه عبری «گلوبس» در این خصوص گفت: این جنگ که در حقیقت در پشت پرده در حال اداره شدن است، ادامه دارد و زمان پایانش را نمی‌داند. از آمریکا می‌خواهم «اصل قدرت» را در برابر ایران نشان دهد و «گزینه نظامی» را روی میز بگذارد.

این مقام صهیونیست مدعی شد بدون این گزینه‌ها، ایران به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و در برابر آن بازدارنده یا قدرتی نخواهد بود.

بن شبات افزود: واشنگتن تنها نباید به این اکتفا کند بلکه باید تحریم‌های اقتصادی بازدارنده‌ای علیه ایران اعمال کند که شهروندان ایرانی را علیه نظام حاکم برانگیزد.

بن شبات در خصوص عادی‌سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم صهیونیستی هم ادعا کرد که «کشور‌های عربی سنی میانه‌رو، اسرائیل را به عنوان شریک قانونی خود در بسیاری از مسائل منطقه می‌دانند».

نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز امروز بار دیگر با اتهام پراکنی علیه کشورمان، ایران را به تلاش برای ساخت سلاح هسته‌ای متهم کرد. او ی در مصاحبه با نشریه تلگراف ادعا کرد: ایران در حال نزدیک شدن به شکلی خطرناک به تکمیل برنامه تسلیحات هسته‌ای خودش است و بزودی در صورتی که غرب در برابر آن نایستد، بمبی (هسته ای) را خواهد ساخت.

شایان ذکر است روز گذشته رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنانی مدعی شده بود که برداشتن دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی آژانس از طرف ایران، تاثیر منفی در روند مذاکرات وین خواهد داشت.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفتگو با الجزیره بر لزوم مذاکرات وین تاکید کرده و گفته بود: «از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران، معقول‌ترین گزینه است. بین آژانس و ایران تنش‌هایی وجود دارد، اما همیشه جایی برای تفاهم نیز است. امیدوارم هرچه زودتر به ایران سفر کنم.»

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا