ادعای «کیهان»: اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بوده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند. دیدیم که شعار‌های آتشین علیه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام

کد خبر : 96552
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 ژانویه 2023 - 12:55
ادعای «کیهان»: اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بوده


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.

دیدیم که شعار‌های آتشین علیه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم می‌تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشد» مطرح کرده است.

معلوم نیست چرا نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی کمترین اشاره‌ای به یادداشت‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های علیرضا اکبری در دفاع از برجام و FATF و حمایت تمام‌قد از دولت روحانی و روزنامه‌های زنجیره‌ای و… نکرده است؟! براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.



منبع

برچسب ها :

ناموجود