ارزشمندترین تیم و بازیکنان لیگ یک چه کسانی هستند؟

دو تیم فجرسپاسی و شمس آذر قزوین، ارزشمندترین تیم‌های لیگ یک از دیدگاه سایت معتبر ترنسفرمارکت هستند. به گزارش ایسنا، نیم‌فصل نخست لیگ یک با قهرمانی مقتدارنه شمس آذر قزوین به اتمام رسید و در این بین، جدول این مسابقات به خاطر مشکلات مالی امید وحدت خراسان، ۱۷ تیمی شد و نام این تیم مشهدی

کد خبر : 86695
تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 17:05
ارزشمندترین تیم و بازیکنان لیگ یک چه کسانی هستند؟


دو تیم فجرسپاسی و شمس آذر قزوین، ارزشمندترین تیم‌های لیگ یک از دیدگاه سایت معتبر ترنسفرمارکت هستند.

به گزارش ایسنا، نیم‌فصل نخست لیگ یک با قهرمانی مقتدارنه شمس آذر قزوین به اتمام رسید و در این بین، جدول این مسابقات به خاطر مشکلات مالی امید وحدت خراسان، ۱۷ تیمی شد و نام این تیم مشهدی از جدول این رقابت‌ها پاک شد.

قهرمانی شمس آذر در نیم‌فصل در حالی است که تیم قزوینی، از دید سایت معتبر ترانسفرمارکت، دومین تیم ارزشمند لیگ یک است و فجرسپاسی شیراز که در انتهای فصل گذشته، دوباره به لیگ یک بازگشت، گران‌ قیمت‌ترین تیم دومین سطح فوتبال ایران است. خلیج فارس ماهشهر با ارزشی برابر ۱.۴ میلیون یورو، ارزان قیمت‌ترین تیم لیگ یک است و شهرداری همدان با ۱.۵۵ میلیون یورو، دومین تیم کم ارزش لیگ یک نام دارد.

ارزشمندترین تیم‌های لیگ یک به شرح زیر هستند:

۱. فجرسپاسی ۴.۵۸ میلیون یورو

۲. شمس اذر قزوین ۴ میلیون یورو

۳. استقلال خوزستان ۳.۸ میلیون یورو

۴. سایپا ۳.۴۵ میلیون یورو

۵. خیبر خرم‌آباد ۳.۳۸ میلیون یورو

ارزشمندترین تیم و بازیکنان لیگ یک چه کسانی هستند؟

هم‌چنین، علی وزیری‌پناه، مهاجم استقلال خوزستان و دومین گلزن برتر فصل جاری لیگ یک، ارزشمندترین بازیکن لیگ دسته اول فوتبال ایران است. وزیری‌پناه فصل گذشته نیز با خوشه طلایی، توانست آقای گلی مسابقات لیگ یک را به دست بیاورد و با وجود چند پیشنهاد لیگ برتری، ترجیح داد در لیگ یک بماند.

رحمان جعفری، مهاجم شمس آذر قزوین و آقای گل فعلی لیگ یک نیز ارزشی برابر وزیری‌پناه دارد؛ البته این مهاجم ۲۵ ساله، چهار سال از مهاجم استقلال خوزستان جوان‌تر است. ارزش وزیری پناه در این نیم‌فصل، ۲۰۰ هزار یورو و ارزش رحمان جعفری ۱۵۰ هزار یورو افزایش پیدا کرده است. هم‌چنین ارزش، محمد عرفان معصومی و احمد زنده‌روح، ستاره‌های فجرسپاسی هر کدام ۷۵ هزار یورو و ۵۰ هزار یورو کاهش پیدا کرده است و اصلی‌ترین دلیل آن، سقوط فجری‌ها به لیگ یک و قرار گرفتن این تیم در رده سوم فصل جاری است.

ارزشمندترین بازیکنان لیگ یک به شرح زیر هستند:

۱. علی وزیری‌پناه ۴۰۰ هزار یورو

۲. رحمان جعفری از شمس آذر قزوین ۴۰۰ هزار یورو

۳. محمد عرفان معصومی از فجرسپاسی ۳۰۰ هزار یورو

۴. احمد زنده‌روح از فجر سپاسی ۳۰۰ هزار یورو

۵. ایمان رازانی از استقلال خوزستان ۳۰۰ هزار یورو

۶. حسین شهابی از خیبر خرم‌آباد ۳۰۰ هزار یورو

۷. حسین مهربان از فجر سپاسی ۳۰۰ هزار یورو

ارزشمندترین تیم و بازیکنان لیگ یک چه کسانی هستند؟

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود