استقبال رئیس‌جمهور سوریه از نماینده ویژه پوتین در دمشق+ تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، کاخ ریاست‌جمهوری سوریه اعلام کرد «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور با «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه که همراه هیئت بلندپایه‌ای به این کشور سفر کرده بودند استقبال کرده و در خصوص مسائل مهمی همچون بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان گفتگو

کد خبر : 8381
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 19:03
استقبال رئیس‌جمهور سوریه از نماینده ویژه پوتین در دمشق+ تصاویر

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، کاخ ریاست‌جمهوری سوریه اعلام کرد «بشار اسد» رئیس‌جمهور این کشور با «الکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه که همراه هیئت بلندپایه‌ای به این کشور سفر کرده بودند استقبال کرده و در خصوص مسائل مهمی همچون بازگشت پناهجویان سوری به کشورشان گفتگو کردند.

بنا بر گزارش کاخ ریاست‌جمهوری سوریه در این دیدار دو طرف از نتایج مثبت تلاش‌ها و کار‌های مشترک خود در عرصه میدانی ابراز خشنودی کرده و به منظور ایجاد شرایط بازگشت آوارگان و پناهجویان سوری به کشور خود اعلام آمادگی کردند.

اسد در این دیدار گفت: اهمیت کار روسیه در گام‌های عملی که در میدان برای کمک به مردم سوریه و برای غلبه بر تروریسم و تحریم‌های ناعادلانه برداشت، آشکار است. مواضع سیاسی قاطع و اوصولی مسکو و حمایت از حق سوری‌ها برای دفاع از کشورشان و حاکمیت سرزمین‌شان موجب خرسندی ماست.

لاورنتیف نیز از سویی دیگر تاکید کرد: این دیدار‌های دوجانبه در سطوح مختلف به منظور اجرای توصیه‌ها و موافقت‌نامه‌ها و تشدید همکاری بین دوکشور است و هدف نهایی آنها بازگشت آوارگان سوری به مهین خودشان است.

با گذشت حدود ده سال از شروع جنگ تروریستی در سوریه این کشور توانسته با همکاری متحدان خود تروریست‌ها را شکست دهد و در حال آزادسازی خاک خود از کنترل عناصر باقی‌مانده گروه‌های تروریستی است. دولت سوریه نیز بار‌ها اعلام کرده است که توانایی تامین امنیت و بازگرداندن آوارگان سوری را دارد.

سوریه و روسیه

استقبال رئیس‌جمهور سوریه از نماینده ویژه پوتین در دمشق+ تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود