اعتبارنامه منتخبان نظام مهندسی تهران امروز اعطا شد

علی محمد عبدی قهرودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی هفته گذشته اعتبارنامه همه ۲۱ منتخب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را به آنها اعطا کرده بود، افزود: امروز شنبه ۲۲ آبان در مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری تهران مراسم رسمی اعطای اعتبارنامه منتخبان نهمین دوره

کد خبر : 7637
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 17:03
اعتبارنامه منتخبان نظام مهندسی تهران امروز اعطا شد

علی محمد عبدی قهرودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی هفته گذشته اعتبارنامه همه ۲۱ منتخب سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را به آنها اعطا کرده بود، افزود: امروز شنبه ۲۲ آبان در مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری تهران مراسم رسمی اعطای اعتبارنامه منتخبان نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی تهران همراه با معارفه آنها برگزار شد.

وی افزود: باید به سرعت هیئت مدیره منتخب، اولین نشست خود را برگزار کرده و اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کنند.

مدیرکل دفتر تشکل‌های مهندسی وزارت راه و شهرسازی در پاسخ به انتقاد برخی مهندسان ناظر و مجریان ذی صلاح که چرا روند تغییر و جابه جایی اعضای هیئت مدیره های هشتم و نهم طولانی شده و برخی کارها متوقف شده بود، اظهار کرد: هیچ یک از کارهای نظام مهندسی تهران نخوابیده بود و اجازه ندادیم تا فرآیندها متوقف شود.

به گفته عبدی قهرودی، وزارت راه و شهرسازی نماینده‌ای در نظام مهندسی مستقر کرده بود تا در بازه زمانی انتقال هیئت مدیره هشتم به نهم، پرونده‌های مهندسان ناظر، مجریان ذی صلاح و تأییدیه های نقشه‌ها را اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: در همه سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها اعتبارنامه‌ها اعطا شده و در برخی استان‌ها، جلسات هیئت مدیره و انتخابات هیئت رئیسه نیز برگزار شده است. هیچ استانی داریم که در حال حاضر انتخابات هیئت مدیره آنها تأیید نشده باشد.

گفتنی است انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران به عنوان آخرین استانی که در آن انتخابات برگزار شد، ۲۶ مهر بود که طی آن ۲۱ عضو هیئت مدیره استان تهران برگزیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود