اعضای هیئت رئیسه شورای شهر گناوه انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گناوه در سال دوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهرها با برگزاری انتخابات و بر اساس رأی گیری در جلسه در محل شورای اسلامی شهر گناوه انتخاب شدند. طی جلسه انتخاب هیئت رئیسه دومین سال فعالیت شورا اسلامی شهر گناوه که در محل شورا برگزار

کد خبر : 49104
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 آگوست 2022 - 6:16
اعضای هیئت رئیسه شورای شهر گناوه انتخاب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر گناوه در سال دوم فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهرها با برگزاری انتخابات و بر اساس رأی گیری در جلسه در محل شورای اسلامی شهر گناوه انتخاب شدند.

طی جلسه انتخاب هیئت رئیسه دومین سال فعالیت شورا اسلامی شهر گناوه که در محل شورا برگزار شد، هادی خالقی مقدم با چهار رأی موافق از مجموع هفت رأی رئیس شورای شهر گناوه، ساناز مرادی نیز با چهار رأی موافق به عنوان نایب رئیس شورا و حجت الاسلام مهراب خادمی‌پور با هفت رأی به عنوان منشی شورا انتخاب شدند.

همچنین انتخاب مسئولین کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر گناوه انجام شد و علیرضا بهزادی به عنوان رئیس کمیسیون عمران معماری و شهرسازی، مهراب خادمی‌پور به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی، ساناز مرادی به عنوان رئیس کمیسیون حقوقی و املاک و امور قراردادها، سجاد امیری به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بازار انتخاب شدند.

در کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و فضای سبز آرا به حد نصاب نرسید و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کاندید نداشت که قرار است رئیس شورا آنها را انتخاب کند.

شورای اسلامی شهر گناوه دارای هفت عضو اصلی است.

برچسب ها :

ناموجود