اعلام تصمیم قطعی درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوا و محیط زیست تهران؛ بزودی

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوا و اداره محیط زیست تهران گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده تصمیم قطعی درباره این ادغام را اعلام خواهیم کرد. مجید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اداره محیط زیست

کد خبر : 90496
تاریخ انتشار : جمعه 13 ژانویه 2023 - 4:03
اعلام تصمیم قطعی درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوا و محیط زیست تهران؛ بزودی



معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوا و اداره محیط زیست تهران گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده تصمیم قطعی درباره این ادغام را اعلام خواهیم کرد.

مجید باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ادغام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اداره محیط زیست شهر تهران، گفت: در جلسه گذشته شورای شهر تهران آقای تشکری نیز در صحن شورا نکته ای را در این ارتباط اعلام کردند؛ موضوعی که در لایه کارشناسی شهرداری تهران با اهدافی مطرح شده است.

وی افزود: موضوع به دلیل حساسیت های که داشت بنا را گذاشتیم که مسکوت بماند تا کارشناسی های قطعی تر انجام شود، لذا مشورت هایی را باید با شورا داشته باشیم و در لایه های مدیریتی نیز این مشورت ها انجام شود.

باقری تاکید کرد: پس از این مشورت ها ظرف یک یا دو هفته آینده تصمیم قطعی را اعلام خواهیم کرد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این تصمیم ادغام در جهت کاهش تعداد شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران مطرح شده است؟ گفت: خیر رویکردی که باعث شده به این سمت حرکت کنیم تعدیل و کاهش نبوده بلکه در این تصمیم هدف دیگری دنبال می شود که البته این بحث مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند؛ لذا باید کمی رسانه‌ها تحمل کنند؛ حتما خبر قطعی را اعلام می کنیم.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود