امام جمعه مشهد: همه باید مراقب باشیم، دشمنان خطرناک، عمل می کنند / ۱۲ دختر را کشتند، به پای نظام انداختند / ترور با اسلحه جنگی را شروع کرده‌اند

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه شامگاه شنبه در آیین وداع با پیکر ۲ شهید امنیت و یک شهید مرزبانی در حرم مطهر رضوی افزود: دشمنان آثار گسترش انقلاب را در جهان مشاهده می کنند و از عاقبت این حرکت خشمگین هستند. آنها در این ۴۳ سال از هیچ توطئه ای علیه انقلاب غفلت نکرده‌اند و امروز

کد خبر : 66511
تاریخ انتشار : شنبه 19 نوامبر 2022 - 16:30
امام جمعه مشهد: همه باید مراقب باشیم، دشمنان خطرناک، عمل می کنند / ۱۲ دختر را کشتند، به پای نظام انداختند / ترور با اسلحه جنگی را شروع کرده‌اند

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه شامگاه شنبه در آیین وداع با پیکر ۲ شهید امنیت و یک شهید مرزبانی در حرم مطهر رضوی افزود: دشمنان آثار گسترش انقلاب را در جهان مشاهده می کنند و از عاقبت این حرکت خشمگین هستند. آنها در این ۴۳ سال از هیچ توطئه ای علیه انقلاب غفلت نکرده‌اند و امروز نیز یک جنگ ترکیبی را شروع کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر ابتدا کار خود را با اعتراضات دانشجویی، دانش آموزی و دخترکشی شروع کردند و ۱۲ دختر را کشتند و به پای نظام انداختند. در مرحله دوم تعدادی از اراذل و اوباش را تربیت کردند تا افرادی را بکشند و هتک حرمت نمایند هدف آنها این بود که آشوب و اعتراضات سراسری در کشور درست کنند اما در هدف خود شکست خوردند.

امام جمعه موقت مشهد اظهار داشت: در مرحله سوم ترور با اسلحه جنگی را شروع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تقاضای مردم این است که قاتل شهدای امنیت را در محل وقوع جرم به دار آویزند، افزود: تقاضای آحاد مردم ایران و انسان های خداجوی انقلاب این است که مسئولان به اعتراضات مشروع گوش و پاسخ دهند. همه باید مراقب باشیم دشمنان خطرناک و پیچیده عمل می کنند و اگر غفلت کنیم ضربه میخوریم. نباید دشمن را کوچک بشماریم. همچنین مردم به ویژه خانواده شهدا از مسئولان قاطعیت به موقع می خواهند.

حجت‌الاسلام فرزانه گفت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم و مکتب ما راه آن حضرت است. انتظار نداریم زمینه ظهور امام عصر(عج) بدون شهادت آماده شود، سیدالشهدا (ع) در عاشورا نشان داد که برای بقای دین اگر لازم شد باید همه هستی خود را در کف دست بگذاریم و به میدان آوریم.

عصر روز پنجشنبه۲۶ آبان در منطقه چهار راه حر عاملی مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند.

پس از حضور به موقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگر متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر آشوبگر با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، به صورت ناگهانی حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.

پیکر دو بسیجی حافظ امنیت، شهیدان «دانیال رضا زاده» و «حسین زینال زاده» همراه با سرباز مشهدی والامقام در مرزبانی «رضا رضوانی» که روز چهارشنبه هفته گذشته در اثر سانحه در مرز سراوان به شهادت رسیده بودند، امروز از چهار راه مجد، بلوار شهید قرنی تا حرم مطهر رضوی تشییع شد و نماز میت نیز توسط نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی بر پیکر شهدا اقامه شد.

بیشتر ببینید:

۲۱۲۲۰

برچسب ها :

ناموجود