بارسلونا را هم به من بدهند قول نمی‌دهم / ملاثانی تا ۲ سال دیگر لیگ برتری می‌شود

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بارسلونا را هم به من بدهند وعده نمی‌دهم اما شک نکنید که استقلال ملاثانی تا یکی دو سال آینده لیگ برتری خواهد شد. عزیز فریسات امروز هفدهم دی ماه در حاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم از نظر روحی بالا است و شرایط خوبی دارد. 

کد خبر : 86882
تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 21:11
بارسلونا را هم به من بدهند قول نمی‌دهم / ملاثانی تا ۲ سال دیگر لیگ برتری می‌شود



ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: بارسلونا را هم به من بدهند وعده نمی‌دهم اما شک نکنید که استقلال ملاثانی تا یکی دو سال آینده لیگ برتری خواهد شد.

عزیز فریسات امروز هفدهم دی ماه در حاشیه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تیم از نظر روحی بالا است و شرایط خوبی دارد.  تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و مدیران باشگاه آقایان علاقبند و حسینی با تمام وجود در خدمت تیم هستند و حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: استقلال ملاثانی شروع خوبی داشت اما رفته رفته مشکلات مالی روی این تیم تاثیر گذاشت و کمی از نظر روحی دچار افت شد البته سختی ها را پشت سر گذاشته و مدیرعامل باشگاه قول داده است مشکل مالی را هرچه سریعتر حل کند و همین نیز باعث شد که بازیکنان از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی خاطرنشان کرد: برای نیم فصل دوم صددرصد بازیکن جذب خواهیم کرد و به دنبال این هستیم که اولویت را به بومی ها بدهیم و در پست هایی که دچار ضعف هستیم اگر لازم باشد از جاهای دیگر نیز بازیکن خواهیم گرفت و تیم را تقویت می کنیم.

وی بیان کرد: استقلال ملاثانی یک تیم مردمی است ولی حمایت چندانی از آن نمی شود، در حالی که این تیم نیاز دارد از نظر مالی به آن توجه شود. تمام مسئولان باید بسیج شوند و از این تیم حمایت کنند، البته مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان و نمایندگان اهواز،کارون و ملاثانی به دنبال حل مشکل مالی تیم هستند.

فریسات در پاسخ به این سوال که آیا استقلال ملاثانی در نیم فصل دوم نیز می‌تواند همچون نیم فصل نخست رقیب سرسختی برای مدعیان لیگ یعنی شمس آذر و سایپا باشد؟ گفت: استقلال یک رقیب سرسخت برای تیم ها بوده است و هیچ تیمی مقابل آن نتوانسته به سادگی نتیجه بگیرد و این نشان می دهد که استقلال ملاثانی اصول دارد و تیمی است که بیشتر بازیکنان آن بومی هستند. سابقه فوتبال خوزستان و موفقیت‌های تیم های آن در برهه هایی که به قهرمانی رسیده اند نشان می دهد،هر زمان که تیم های استان بومی بوده اند خوب نتیجه گرفتند. به‌هرحال استقلال ملاثانی در این شهر به هیچ تیمی باج می دهد و به دنبال این هستیم تا نتایج خوبی را رقم بزنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به باشگاه برای کسب موفقیت قولی داده‌اید؟ اظهار کرد: هزار اتفاق در فوتبال رقم می‌خورد و هیچ زمان یک مربی نمی‌تواند قول بدهد. بارسلونا را هم به من بدهند وعده نمی‌دهم اما شک نکنید که استقلال ملاثانی تا یکی دو سال آینده لیگ برتری خواهد شد. این تیم تنها نیاز به حمایت دارد و اینکه همه یکدل باشند تا انشاءالله تیم نتیجه بگیرد. 

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود