بازیکنان پرسپولیس ممنوع المصاحبه شدند

آفتاب‌‌نیوز : یحیی گل محمدی سرمربی باتجربه پرسپولیس نگران برهم خوردن تمرکز شاگردانش به دلیل مصاحبه‌های اخیر آبی پوشان تهرانی و مربیان و مدیران تیم رقیب است. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که شاهد مصاحبه‌های مربیان و نزدیکان تیم استقلال، در خصوص داوری

کد خبر : 149541
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 می 2023 - 13:49
بازیکنان پرسپولیس ممنوع المصاحبه شدند



آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل محمدی سرمربی باتجربه پرسپولیس نگران برهم خوردن تمرکز شاگردانش به دلیل مصاحبه‌های اخیر آبی پوشان تهرانی و مربیان و مدیران تیم رقیب است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار می‌شود که شاهد مصاحبه‌های مربیان و نزدیکان تیم استقلال، در خصوص داوری و اشتباه پیام حیدری در آخرین دربی و … هستیم.

پیش‌تر نیز بازیکنان و مربیان تیم استقلال خواستار استفاده از داور خارجی یا علیرضا فغانی برای قضاوت دربی شماره ۱۰۱ شده بودند که فدراسیون زیر بار نرفت و در نهایت اشکان خورشیدی به عنوان داور این مصاف حساس و نفسگیر برگزیده شد. با این وجود باز هم از گوشه و کنار استقلالی‌ها اعتراض خود را نشان داده اند، اما یحیی گل محمدی واکنش جالبی در پیش گرفته است. سرمربی پرسپولیس و شاگردانش در دیدار‌های حساس هفته‌های آخر نیز ترجیح دادند به صورت مستقیم جوابی به امید نورافکن، مهدی قایدی، خسرو حیدری، ساپینتو یا خسرو حیدری و سایر دست اندرکاران و پیشکسوتان استقلال ندهند.

این بار، اما در آستانه دربی، بازیکنان پرسپولیس ممنوع المصاحبه شدند تا این تیم وارد حاشیه جدیدی نشود. البته خود یحیی گل محمدی حرف‌های زیادی در این خصوص دارد که پیش بینی می‌شود در نشست خبری پیش از بازی به جای همه بازیکنانش صحبت کند و جواب استقلالی‌ها را بدهد!

فراموش نکنید بالاخره پس از چند هفته آرامش، صبر یحیی گل محمدی نیز در نشست خبری بازی با تیم هوادار لبریز شد. پس از این پیروزی، یحیی گل محمدی به طعنه گفت: خودشان هم می‌دانند داور خارجی نمی‌آید، ولی با این حرف‌ها می‌خواهند تیم داوری دربی را تحت فشار روحی روانی قرار بدهند. این کارشان خیلی غیر حرفه‌ای بود. به موقع در مورد این داستان‌ها صحبت خواهم کرد. پارسال اتفاقاتی افتاد و اعتراضاتی شد و ۶ جلسه من را محروم کردند، ولی اتفاقاتی که امسال افتاد، یک مربی هرچه دلش خواست گفت و هر بی احترامی کرد، همه رویشان را برگرداندند. دلیلش چیست؟ این تبعیض است. اگر من این کار را کرده بودم مطمئنم تا سال بعد تیم نداشتم، محروم بودم و نمی‌توانستم مربیگری کنم.

شاید برخی‌ها تصور کردند منظور یحیی گل محمدی یکی از مربیان تیم هوادار است، اما این گونه نبود. طعنه سنگین یحیی گل محمدی به سرمربی پرتغالی استقلال، ریکاردو ساپینتو بود که پرسپولیسی‌ها انتظار دارند باید تا به امروز به دلیل درگیری‌هایی که در کرمان و … داشته محروم می‌شد، اما نشده است!

پیش بینی می‌شود یحیی گل محمدی پیش از دربی، به صورت شفاف علیه استقلالی‌ها و ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم رقیب حرف بزند و صحبت‌های ویژه‌ای انجام دهد!



منبع

برچسب ها :

ناموجود