ببینید | انفجار نزدیک پایگاه نظامی روسیه در کریمه

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه ها از وقوع انفجاری مهیب نزدیک پایگاه نظامی روسیه در کریمه خبر می دهند. بر این اساس، ۳ شاهد محلی به این خبرگزاری اعلام کردند که صدای چندین انفجار شدید را شنیده اند و دود سیاهی را دیده‌ اند که از سمت پایگاه هوایی ارتش روسیه در «نووفدوریوکا» (Novofedorivka)

کد خبر : 48646
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آگوست 2022 - 15:17
ببینید | انفجار نزدیک پایگاه نظامی روسیه در کریمه

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه ها از وقوع انفجاری مهیب نزدیک پایگاه نظامی روسیه در کریمه خبر می دهند.

بر این اساس، ۳ شاهد محلی به این خبرگزاری اعلام کردند که صدای چندین انفجار شدید را شنیده اند و دود سیاهی را دیده‌ اند که از سمت پایگاه هوایی ارتش روسیه در «نووفدوریوکا» (Novofedorivka) واقع در غرب کریمه به هوا برخاسته است.

به گزارش این رسانه، «اولگ کریوچکوف» (Oleg Kryuchkov) یکی از دستیاران رئیس منطقه کریمه در این باره گفت: ما تأیید می‌ کنیم که انفجارهایی در منطقه «نووفدوریوکا» رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انفجار مهمات هوانوردی در پایگاه هوایی «ساکی» در کریمه خبر داد و این حادثه را تأیید کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است: حدود ساعت 15:20 (به وقت محلی) در قلمرو فرودگاه ساکی نزدیک منطقه «نووفدوریوکا» در یک انبار دور افتاده با چندین مهمات هواپیمایی انفجاری رخ داده است.

وقوع انفجار در پایگاه هوایی «ساکی» تلفات جانی در برنداشته و همچنین تجهیزات هوانوردی آسیبی ندیده است. دلایل انفجار در دست بررسی است.

اقدامات برای اطفای حریق و بررسی علل انفجار در حال انجام است. بر اساس گزارش از محل، هیچ‌گونه آتش سوزی در محل نگهداری مهمات در فرودگاه رخ نداده است.

به گزاش اسپوتنیک، عکس ها و فیلم های ارسالی نشان می دهند که دود غلیظی در «نووفدوریوکا» به هوا برخاسته است.

«اولگ کریوچکوف» در کانال تلگرامی خود در این باره نوشت: تاکنون، من فقط می توانم واقعیت چندین انفجار در منطقه نووفدوروفکا را تایید کنم. از همه می خواهم منتظر پیام های رسمی باشند و نسخه های خود را تولید نکنند.

در این منطقه یک واحد نظامی و یک فرودگاه نظامی وجود دارد.

 

تعداد بازدید : 12

مبنع: مهر

برچسب ها :

ناموجود