بدری: پای جفای آشکار افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان را امضا نمی‌کنیم

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد، گفت:‌ نمایندگان به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند. به گزارش ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به هیأت دولت

کد خبر : 12315
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دسامبر 2021 - 12:53
بدری: پای جفای آشکار افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان را امضا نمی‌کنیم
بدری: پای جفای آشکار افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان را امضا نمی‌کنیم

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد، گفت:‌ نمایندگان به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

به گزارش ایسنا، صدیف بدری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به هیأت دولت گفت: در شرایطی که کماکان شاهد پرداخت‌های نامتعارف به برخی نورچشمی‌ها در شرکت‌های خاص هستیم و هر از چندگاهی حقوق‌ها و پاداش‌های نجومی، افکار مردم را آزار می‌دهد گویا دیواری کوتاه‌تر از کارمندان وجود ندارد. متأسفانه زمزمه‌هایی از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان در سال آتی به گوش می‌رسد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس در مورد افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارمندان گفت: این تصمیم عجولانه کاهش قدرت این قشر زحمتکش را به همراه دارد و طبقه متوسط جامعه را زمین‌گیر می‌کند. نباید اجازه دهیم کارمندان بیش از این شرمنده خانواده خود شوند. نمایندگان مردم در خانه ملت در روزهایی که آتش تورم پیوسته در حال زبانه کشیدن است، به هیچ عنوان پای این جفای آشکار در حق کارکنان دولت را امضا نمی‌کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود