برای خرید سمعک در ساری به چه نکاتی باید توجه کنید

یکی از چالش های بیماران کم شنوا، انتخاب و خرید سمعک مناسب است. انتخاب و خرید سمعک در ساری هم برای بیمار و هم برای شنوایی شناس پر چالش و مهم است و باید در هنگام خرید سمعک فاکتور های زیادی را در نظر گرفت تا خرید مطلوبی انجام شود. سمعک ها در سایز ها

کد خبر : 27305
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 آوریل 2022 - 8:51
برای خرید سمعک در ساری به چه نکاتی باید توجه کنید

یکی از چالش های بیماران کم شنوا، انتخاب و خرید سمعک مناسب است. انتخاب و خرید سمعک در ساری هم برای بیمار و هم برای شنوایی شناس پر چالش و مهم است و باید در هنگام خرید سمعک فاکتور های زیادی را در نظر گرفت تا خرید مطلوبی انجام شود. سمعک ها در سایز ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند. همچنین قیمت سمعک در ساری با توجه به نوع و برند سمعک متفاوت می باشد. از تفاوت های اصلی سمعک های هوشمند با سمعک های قدیمی تر، اندازه و کیفیت صدای سمعک است. سمعک های هوشمند باعث افزایش رضایت مشتریان شده اند. در این مقاله به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  • نکات مهم در هنگام خرید سمعک در ساری
  • قیمت سمعک در ساری
  • انواع سمعک
  • خرید سمعک در ساری

 

از جمله نکاتی که در هنگام خرید سمعک در ساری باید به آن توجه کنید نوع برند سمعک است. سمعک خوب باید به لحاظ کیفیت صدا و شکل ظاهری مناسب بوده و علاوه بر این خدمات پس از فروش هم داشته باشد.  نکته دیگری که در هنگام خرید سمعک در ساری باید به آن توجه کنید انتخاب مدل سمعک می باشد. در صورتی که مشکل کم شنوایی شما زیاد است از سمعک های پشت گوشی استفاده کنید. البته برخی از سمعک های داخل گوشی هم از قدرت بالایی برخوردار هستند. نکته دیگری که باید هنگام خرید سمعک به آن توجه داشته باشید، قیمت سمعک است. با توجه به مدل و تکنولوژی به کار رفته در سمعک ها، قیمت سمعک در ساری متفاوت است. سمعک های هوشمند قیمت بالاتری نسبت به سمعک های معمولی دارند. ضمنا به یاد داشته باشید که جهت خرید سمعک در ساری به کلینیک های شنوایی سنجی آوا مراجعه کنید.

قیمت سمعک در ساری

از جمله عوامل موثر در تعیین قیمت سمعک در ساری، فناوری های به کار رفته در سمعک است که روی کیفیت صدا اثر دارند. عامل دیگری که در تعیین قیمت سمعک موثر است، گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک است که بین دو سال تا 5 سال متغییر است.

انواع سمعک

سمعک ها تقسیم بندی های متفاوتی دارند. به طور کلی سمعک ها بر اساس فناوری به کار رفته در آن ها به چند دسته آنالوگ، دیجیتال، هوشمند، فراهوشمند و نامرئی تقسیم می شوند.

سمعک آنالوگ

سمعک آنالوگ از قدیمی ترین نوع سمعک ها هستند. امروزه نیز به صورت محدود تولید می شوند. سمعک آنالوگ صداهای محیط را تقویت کرده و با شدت بالاتری به گوش فرد می رساند. سمعک آنالوگ همه صدا ها را تقویت می کند و قادر به تمایز صدای همهمه از صدای اصلی نیست. مزیت های سمعک آنالوگ شامل قیمت ارزان، مصرف کم باتری و تنظیم سریع آن است.

سمعک دیجیتال

سمعک های دیجیتال با عبور دادن صدا از پردازنده دیجیتالی سیگنال کار می کنند. این پردازنده امواج صوتی را شناسایی و تقویت می کند. سمعک های دیجیتال نسبت به سمعک های آنالوگ کوچکتر و سبک تر هستند و دارای کانال های مختلفی برای افزایش کیفیت صدا می باشند.

 سمعک هوشمند

سمعک های هوشمند قابلیت شناسایی محیط و تطبیق پذیری با آن را دارند. سمعک های هوشمند دارای ردیاب سیگنال هستند و صدای گفتاری را تقویت می کنند و دیگر صدا ها را کاهش می دهند. سمعک های هوشمند دارای میکرفون جهت دار هستند. و علاوه بر این دارای تکنولوژی حذف صدای باد می باشند و برنامه ثبت عادت های شنیداری دارند. سمعک های هوشمند صدایی با وضوح بالا در همه محیط ها ایجاد می کنند.

سمعک فراهوشمند

سمعک های فراهوشمند یا وایرلس دارای جدیدترین تکنولوژی می باشند. قابلیت اتصال مستقیم به تلفن همراه برای تنظیم صدا و تغییر برنامه را دارند. همچنین بدون واسطه به تلویزیون هوشمند وصل می شوند. این نوع سمعک ها دارای قدرت پردازش بالا و شنوایی نزدیک به شنوایی طبیعی هستند.

سمعک نامرئی

سمعک نامرئی نوعی سمعک دیجیتال یا هوشمند است که در داخل مجرای گوش قرار می گیرد. سمعک های نامرئی با توجه به اندازه کانال گوش و میزان کم شنوایی فرد تهیه می شوند.

خرید سمعک در ساری

تجویز سمعک از وظایف اصلی شنوایی شناس است، پس برای خرید سمعک در ساری باید به کلینیک های شنوایی سنجی مراجعه کنید. انتخاب سمعک به عوامل مختلفی مانند شیوه زندگی، میزان و نوع کم شنوایی و غیره بستگی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید سمعک در ساری به مرکز تخصصی شنوایی آوا مراجعه کنید. مرکز تخصصی شنوایی آوا یکی از مراکز شنوایی معتبر در ساری است و نمایندگی فروش انواع سمعک می باشد. سمعک های کلینیک آوا دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند. شما با مراجعه به وبسایت آوا اودیولوژی به نشانی avaaudiology.ir می توانید با مشاوران مجرب این کلینیک تماس برقرار کرده و با توجه به راهنمایی های تخصصی آن ها، بهترین نوع سمعک را متناسب با نوع کم شنوایی خود تهیه کنید. اگر در شهرهای دیگر نیز زندگی می کنید با مراجعه به وبسایت آوا اودیولوژی می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را انجام دهید.

برچسب ها :

ناموجود