برداشت بیش از ۲ میلیون تن نیشکر در خوزستان/ برداشت ادامه دارد

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۵ میلیون تن نیشکر گفت: تاکنون بیش از دو میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه برداشت شده است و روند برداشت همچنان ادامه دارد. عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت برداشت نیشکر در

کد خبر : 88743
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 ژانویه 2023 - 16:35
برداشت بیش از ۲ میلیون تن نیشکر در خوزستان/ برداشت ادامه دارد



ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به پیش‌بینی برداشت ۵ میلیون تن نیشکر گفت: تاکنون بیش از دو میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه برداشت شده است و روند برداشت همچنان ادامه دارد.

عبدعلی ناصری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت برداشت نیشکر در واحدهای هشتگانه نیشکری خوزستان اظهار کرد: تاکنون بیش از دو میلیون تن نیشکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه برداشت شده و از این میزان برداشت نیشکر، ۱۶۷ هزار تن شکر تولید شده است.

وی با بیان اینکه رکورد روزانه تصفیه شکر برای اولین بار در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شکسته شد، افزود: با تولید ۹۱۶ تن شکر سفید در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر برای اولین بار در تاریخ شرکت، رکورد تصفیه شکر شکسته شد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه عملیات برداشت همچنان ادامه دارد، گفت: با توزیع و عرضه این میزان شکر سفید تصفیه شده، موجودی شکر در بازارهای سراسر ایران افزایش پیدا کرده است.

ناصری با اشاره به استمرار تولید و تصفیه شکر در واحدهای هشتگانه نیشکری عنوان کرد: شکر در شیفت‌های کاری یکسره و بدون وقفه تولید و با نظارت سازمان صمت، روانه بازار می‌شود.

وی ادامه داد: صنعت بزرگ توسعه نیشکر مسیری را در پیش گرفته که با حمایت‌های لازم، به سمت خودکفایی کشور در تامین این کالای استراتژیک گام بر می‌دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در پایان در خصوص پیش بینی تولید نیشکر خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال از مجموع کشت و صنعت‌های توسعه نیشکر ۵ میلیون تن نیشکر برداشت و از این میزان بیش از ۵۰۰ هزار تن شکر تولید شود.

انتهای پیام



منبع

برچسب ها :

ناموجود