بررسی 14 ویژگی اپل موزیک | بهترین راه خرید اشتراک اپل موزیک

تحقیقاتی که اخیرا دانشمندان برروی مغز انسان انجام داده‌اند نشان می‌دهد که کارکرد مغز در زمان گوش دادن به موسیقی با زمانی که انسان در حالت عادی و خواب است بسیار شگفت‌انگیز است. نتایج نشان می‌دهد که مغز در زمانی که فرد به موسیقی گوش می‌دهد تحریک‌پذیری بیشتری دارد و کارکرد آن بهبود می‌یابد به

کد خبر : 139867
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آوریل 2023 - 11:19
بررسی 14 ویژگی اپل موزیک | بهترین راه خرید اشتراک اپل موزیک

تحقیقاتی که اخیرا دانشمندان برروی مغز انسان انجام داده‌اند نشان می‌دهد که کارکرد مغز در زمان گوش دادن به موسیقی با زمانی که انسان در حالت عادی و خواب است بسیار شگفت‌انگیز است. نتایج نشان می‌دهد که مغز در زمانی که فرد به موسیقی گوش می‌دهد تحریک‌پذیری بیشتری دارد و کارکرد آن بهبود می‌یابد به همین دلیل بسیاری از پزشکان توصیه می‌کنند که برای بهبود حافظه و یادگیری بهتر از موسیقی استفاده کنید. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تعدد ابزارهای پخش موسیقی تحقق این امر به یکی از معضلات جدی علاقه‌مندان موسیقی تبدیل شده اما در این مطلب قصد داریم تا یکی از سرویس‌های پخش موسیقی نام‌آشنا و محبوب را بررسی کرده و دریابیم که Apple music (اپل موزیک) چیست؟ و چرا جمعیت کثیری از کاربران طرفدار این سرویس هستند.

 

 

Apple music  چیست؟

اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش از ۹۰ میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

نکته جالب درمورد سرویس اپل موزیک آن است که این برنامه درواقع ترکیبی از دو سرویس قدیمی شرکت اپل یعنی آیتونز و موزیک با یکدیگر است. این سرویس در ابتدا برای کاربران سیستم عامل iOS طراحی و منتشر شده بود اما با گذشت زمان و جذب تعداد کثیری از کاربران به این سرویس اپل تصمیم گرفت که منطقه دسترسی آن را گسترش دهد و این برنامه را برای کاربران سیستم عامل اندروید و ویندوز نیز طراحی و منتشر کند که همین نکته، نقطه عطفی برای سرویس تازه نفس اپل موزیک بود.

این سرویس اما یک راز نهفته و بزرگ داشت و آن هم پشتیبانی از آرشیو ۹۰ میلیونی آیتونز که میراث شرکت اپل محسوب می‌شد، بود. مشترکان این سرویس قادرخواهند بود علاوه بر دسترسی به آرشیو ۹۰ میلیونی به ۳۰ هزار پلی‌لیست متنوعی که طراحان این برنامه برای هر سلیقه و فعالیتی در آن قرارداده‌اند دسترسی کامل داشته باشند. کافیست تا یک لحظه به این رقم‌ها فکر کنید تا شماهم مثل من از این حجم موسیقی و پلی لیست موجود در این سرویس شگفت‌زده شوید.

اما ویژگی‌ها و قابلیت‌های این سرویس به اینجا ختم نمی‌شود! در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های این سرویس خواهیم پرداخت تا دریابیم چه چیزی است که اپل موزیک را تا این حد محبوب کرده است.

نگاهی کوتاه به امکانات اپل موزیک

 

 

  • آرشیو ۹۰ میلیونی آیتونز

با خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانید به آرشیو ۹۰ میلیونی آیتونز دسترسی کامل داشته باشید که مجموعه‌ای از موزیک‌های فارسی و غیر فارسی است.

  • بیش از ۳۰هزار پلی لیست شخصی‌سازی شده برای هر سلیقه‌ای

طراحان این برنامه هزاران پلی لیست گوناگون و جذاب برای سلیقه‌های مختلف تدارک دیده‌اند.

  • قابلیت اتصال به دستیار صوتی سیری برای پخش موسیقی

اگر امکان دسترسی به دستگاه اپل خود نداشتید، تنها با یک اشاره و فراخواندن سیری و با گفتن نام خواننده یا آهنگ موردنظر می‌توانید از او بخواهید تا آن را برای شما پخش کند.

  • ایستگاه رادیویی زنده

ایستگاه رادیویی Beast 1 یک ایستگاه زنده است که در آن خوانندگان می‌توانند به‌صورت کاملا زنده موسیقی خود را به گوش طرفداران خود برسانند.

  • ۱۷ ایستگاه اختصاصی رادیویی با سبک‌های متنوع

علاوه بر آن مشترکان می‌توانند ایستگاه اختصاصی را بر اساس خواننده و سبک موردعلاقه خود ایجاد کنند.

  • پیشنهاد آهنگ به کاربر براساس علاقه‌مندی او

این سرویس با درنظر گرفتن سبک موردعلاقه شما، پیشنهادهایی را نیز دراختیار شما قرار می‌دهد.

  • پشتیبانی از فرمت Lossless

این فرمت از بالاترین کیفیت برای پخش موسیقی برخوردار است و با فعال کردن آن می‌توانید بیشتر از پیش از موسیقی خود لذت ببرید.

  • نمایش متن موسیقی درحال پخش

یکی از نقطه تمایزات این سرویس با رقبای خود همین قابلیت نمایش متن موسیقی است که سبب شده جستجوی آهنگ توسط کاربران نیز بهبود یابد.

  • اضافه کردن موسیقی به بخش Library و پخش آفلاین آن‌ها

برای پخش آفلاین موسیقی کافیست آهنگ موردنظر خود را به بخش کتابخانه اپل موزیک اضافه کنید و پس از دانلود آن در زمان نبود اینترنت از موسیقی خود لذت ببرید.

  • فیلترکردن آهنگ‌ها براساس خواننده یا آلبوم

اپل موزیک نیز مانند تمام سرویس‌های پخش آنلاین در پلی لیست‌های خود قابلیت فیلترکردن براساس خواننده یا آلبوم برای دسترسی بهتر کاربران ایجاد کرده.

  • پیشنهاد‌های بعدی اپل موزیک براساس آهنگ‌های لایک شده

با لایک کردن یک آهنگ اپل موزیک این امکان را به شما می‌دهد تا پیشنهادات مشابهی را دریافت کنید.

  • قابلیت اضافه کردن موسیقی به اپل واچ و پخش آن

اگر اهل ورزش کردن هستید و دوست دارید که در اپل واچ خود به موسیقی گوش دهید با اضافه کردن موسیقی در برنامه اپل موزیک به اپل واچ خود می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

  • پلن‌های اشتراک مقرون‌به‌صرفه و کاربردی

اپل موزیک نیز همانند تمام سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی، پلن‌های اشتراک مخصوص به خود را دارد. این پلن‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود و عبارت‌اند از: اشتراک فردی، اشتراک فمیلی پلن و اشتراک ویس پلن.

  • دسترسی حداکثر ۶ نفر به یک اکانت با خرید اشتراک فمیلی پلن

تفاوت اشتراک‌های اپل موزیک

 

در این بخش قصد داریم تا بطور کاملا مختصر به بررسی تفاوت میان پلن‌های اشتراک اپل موزیک بپردازیم تا فرآیند تصمیم‌گیری را برای کسانی که قصد خرید اشتراک اپل موزیک را دارند آسان‌تر کنیم.

  • در اشتراک فردی این سرویس که معمول‌ترین نوع آن است شما با پرداخت تنها ۹٫۹۹ دلار در ماه قادر خواهید بود از تمام امکانات موجود در این برنامه استفاده کنید.
  • در اشتراک فمیلی پلن که محبوب خانواده‌ها است شما با پرداخت تنها ۱۴٫۹۹ دلار در ماه قادر‌خواهید بود که تمام امکانات این سرویس را با حداکثر ۶ نفر از اعضای خانواده‌تان مشترکاً استفاده کنید با این تفاوت که هر کدام از اعضا می‌توانند پلی لیست و آرشیو مخصوص به خود را داشته باشند.
  • در آخر نیز اشتراک ویس پلن که عضو جدید خانواده اپل موزیک است به کاربران این امکان را می‌دهد که با پرداخت تنها ۴٫۹۹ دلار در ماه و با اتصال به دستیار صوتی سیری از امکانات این سرویس بهره‌مند شوند.

نکته: یکی از محدودیت‌های ناراحت‌کننده برای کاربران ایرانی سرویس اپل موزیک آن است که چون تحریم‌های بانکی علیه کشور ما وجود دارد و کاربران مقیم ایران توانایی خرید مستقیم اشتراک این سرویس را ندارند باید به دنبال راه‌حلی برای دور زدن این محدودیت باشیم.

بهترین راه خرید اپل موزیک

 

 

راه‌حل پیشنهادی ما خرید اشتراک اپل موزیک از فروشگاه معتبر سیب کده است. فروشگاه سیب کده که یکی از برترین سایت‌ها در حوزه فروش اشتراک برنامه‌های کاربری نظیر اپل مـوزیک، اسپاتیفای، نتفلیکس، یوتیوب پرمیوم و غیره است، با برتری رضایت کاربر بر کسب و کار خود این اطمینان را به شما می‌دهد که با تنها یکبار ثبت سفارش از این فروشگاه دیگر نگران خرید یا تمدید اشتراک اپل موزیک خود نخواهید بود.

برای خرید اپل موزیک با تخفیف ویژه، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://sibkade.com/product/applemusic

لازم به ذکر است که سایت سیب کده از معدودترین فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد اکترونیک وزارت صنعت، در حوزه اکانت‌های اشتراکی است. همچنین با خرید اپل مـوزیک از سیب کده تا اخرین روز اشتراک‌تان از پشتیبانی تخصصی این فروشگاه بهره‌مند خواهید شد.

تمام سفارشات خرید اشتراک اپل مـوزیک در این فروشگاه به‌صورت فوری و تا حداکثر ۳ ساعت کاری پس از خرید فعال می‌شوند.

راه‌های ارتباطی با مجموعه سیب کده

  • شماره تلفن: ۰۲۱۹۱۳۰۲۴۴۹
  • شماره همراه: ۰۹۰۲۲۲۱۳۵۵۳
  • نشانی ایمیل: info@sibkade.com

برچسب ها : ،