بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت چند؟

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت آن چقدراست؟ آیا خرید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی نسبت به برندهای خارجی به صرفه تر است؟ چرا؟ اگر شما هم با چنین سوالاتی روبرو هستید تا آخر این پست هماره باشید زیرا قصد داریم همه این موارد را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.     اگر شما

کد خبر : 68576
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 دسامبر 2022 - 6:06

بهترین دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت آن چقدراست؟ آیا خرید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی نسبت به برندهای خارجی به صرفه تر است؟ چرا؟ اگر شما هم با چنین سوالاتی روبرو هستید تا آخر این پست هماره باشید زیرا قصد داریم همه این موارد را در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

اگر شما در کسب و کارهای مرتبط با قهوه مشغول به کار هستید احتمالاً ضرورت داشتن یک آسیاب قهوه صنعتی را به خوبی درک میکنید. زیرا علاوه بر تجربه و دانش کافی، برای موفقیت کاری انتخاب ابزارهای مناسب و حرفه ای است. اگر ابزارها و دستگاه های شما بتوانند به بهترین شکل نیازهای شما و مشتریانتان را فراهم کنند نیازی به تبلیغ برای کسب و کارتان نخواهد بود.

تجهیزات مهم برای راه اندازی کافی شاپ

  • دستگاه اسپرسوساز
  • دستگاه آسیاب قهوه صنعتی کوچک یا بزرگ
  • دستگاه آبمیوه گیری صنعتی
  • داشتن فرصنعتی
  • اجاق گازصنعتی
  • دستگاه بستنی ساز
  • دستگاه شیکر برقی
  • دستگاه مخلوط کن صنعتی
  • شربت سرد کن
  • یخ در بهشت ساز
  • دستگاه اسپرسو ساز

اگر بخواهیم به صورت تخصصی بر روی نوشیدنی قهوه تمرکز کنیم داشتن یک دستگاه اسپرسو ساز باکیفیت و آسیاب قهوه یکی از گام های مهم است. زیرا شما با خرید دستگاه اسپرسوساز با کیفیت می توانید دانه های قهوه را به لاته، موکا، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص تبدیل کنید. علاوه بر این قبل از تهیه اسپرسو نیازمند داشتن یک آسیاب قهوه صنعتی هستید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین درجه آسیاب را برای دستگاه اسپرسو آماده کنید. اگر شما بخواهید نوشیدنی قهوه ترک را هم ارائه کنید حتماً نیازمند آسیاب قهوه حر فه ای با قابلیت آسیاب قهوه ترک هستید.

قیمت آسیاب قهوه ترک کوچک

اگر شما یک کافی شاپ یا مغازه قهوه فروشی کوچک دارید نیازمند تهیه یک دستگاه آسیاب قهوه ترک کوچک هستید تا بتوانید یک نوشیدنی حرفه ای و عالی به مشتریان بدهید. شما با داشتن چنین آسیابی به راحتی می توانید از ریزترین درجه آسیاب ( مربوط به قهوه ترک) تا درشت ترین درجه را تهیه کنید. به همین دلیل تنوع انواع قهوه در منوی کافی شاپ و یا قهوه فروشی شما دیده می شود. خرید و قیمت بهترین آسیاب قهوه خانگی ترک کوچک بسته به امکانات و ابزارهای آن در بازارمتفاوت است. برخی از ویژگی ها از جمله: تنوع در درجه بندی، قدرت موتور، نوع تیغه، جنس و استقامت بدنه و تیغه ها، عملکرد بالا در دقت و سرعت و … می توانند در بالا پایین کردن قیمت آسیاب قهوه ترک کوچک نقش مهمی داشته باشند.

قیمت دستگاه آسیاب قهوه ترک صنعتی 

در نظر داشته باشید اگر کافی شاپ شما متوسط یا بزرگ است و یا این دستگاه را برای قهوه فروشی می خواهید بهتر از دستگاه آسیاب قهوه صنعتی استفاده کنید. البته لازم به ذکر است هر آسیاب صنعتی قهوه لزوماً قابلیت آسیاب قهوه ترک را ندارد. به همین دلیل قیمت دستگاه آسیاب قهوه ترک صنعتی بیشتر از نمونه آسیاب های قهوه صنعتی معمولی است. قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی همانند آسیاب قهوه ترک کوچک بر اساس معیارهای مختلف بالا پایین می شود.

نکات مهم برای انتخاب انواع آسیاب قهوه 

برای انتخاب انواع آسیاب قهوه اعم از آسیاب قهوه دستی یا گرایندر برقی صنعتی قهوه لازم است موارد مهمی را در نظر داشته باشید.

  • نوع کسب و کار خودتان ( تعداد مشتریان شما چقدر تخمین زده می شوند آیا در حد متوسط یا زیاد هستند و یا شما مشتریان کمی را در کسب و کارتان دارید) این مساله در انتخاب دستگاه های بزرگ و یا کوچک نقش بسزایی دارند.
  • فضای کسب و کارتان (آیا شما فضای کسب و کار بزرگ یا متوسطی دارید و یا در فضای کمی مشغول به کار هستید) این مساله نیز در انتخاب انواع دستگاه آسیاب قهوه و دستگاه اسپرسو و … می تواند تاثیر گذار باشد.
  • نوع هزینه و بودجه بندی (نگاه شما به آینده) برخی از افراد در ابتدای راه ترجیح می دهند با امکانات حرفه ای اما کوچک و کم هزینه تر کسب و کارشان را راه اندازی کنند و به مرور با بزرگ شدن کسب و کار این امکانات را بهبود می دهند. اما در این بین افرادی هستند که در همان ابتدای کار ترجیح می دهند یکبار برای همیشه از تجهیزات و امکانات صنعتی بزرگ و حرفه ای استفاده کنند.

بهترین آسیاب قهوه صنعتی ایرانی 

متاسفانه تصور اشتباه در مورد کالاهای ایرانی باعث شده این محصولات حتی با داشتن کیفیت مطلوب، از خرید جا بمانند. اما واقعیت این است که برخی از تولید کنندگان ایرانی در زمینه تولید آسیاب قهوه توانسته اند کیفیت بالایی ارائه دهند و این دستگاه ها قابل رقابت با هم رده خارجی خود می باشند. البته قبول دارم که برخی از برندهای ایرانی آسیاب قهوه، کیفیت مطلوبی ندارند و نمی توانند نیازهای مرتبط با کسب و کارهای قهوه را برطرف کنند اما نمی توان این مساله را به همه برندهای ایرانی تعمیم داد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد میکنم مقاله آشنایی و معرفی بهترین آسیاب قهوه صنعتی ایرانی را حتماً مطالعه کنید.

مقایسه قیمت دستگاه گرایندر صنعتی قهوه خارجی و ایرانی 

اگر بخواهیم مقایسه ای در قیمت دستگاه گرایندر صنعتی قهوه خارجی و ایرانی داشته باشیم باید بگوییم در نگاه اول باید معیار سنجش بر اساس میزان عملکرد و امکانات هر کدام باشد. به عنوان مثال دستگاه آسیاب قهوه صنعتی خارجی با داشتن امکاناتی مثل فن خنک کنندگی، قدرت موتور، تنوع درجه بندی، عدم پرتی و … باید با دستگاه آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همین ویژگی ها، قیاس قیمتی زده شود. دستگاه آسیاب قهوه صنعتی قیمت بیشتری نسبت به آسیاب های خانگی و معمولی دارند. زیرا حرفه ای تر و با امکانات بیشتر هستند. اما سوال مهم اینجاست آیا گرایندرهای صنعتی قهوه ایرانی هم توانسته اند هم رده برندهای خارجی خوب حرفی برای گفتن داشته باشند و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشند. در جواب باید گفت: بله! برخی از برندهای ایرانی توانسته اند این نیاز را به خوبی برآورده کنند و از نظر امکانات، دقت، عملکرد و سرعت عالی هستند. با این تفاوت که شما با خرید این محصولات می توانید علاوه بر کمک به چرخش اقتصاد داخلی، این آسیاب ها را با قیمت مقرون به صرفه تر و با پشتیبانی و خدمات پس از فروش تهیه کنید. پیشنهاد می کنم برای مشاهده و اطلاعات بیشتر در مورد این نوع آسیاب های صنعتی قهوه مقاله بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی یوکار را مطالعه کنید.

نتیجه گیری:

حتماً قبل از خرید نیازهای خود را برآورد کنید و تحقیق کافی در مورد انواع آسیاب قهوه صنعتی کوچک و بزرگ داشته باشید. به بیان ساده تر معیارهای شما فقط قیمت نباشد و در همان ابتدا به دنبال کیفیت بالا از جمله: سرعت، دقت، عدم پرتی، فن، قدرت موتور و … در کنار قیمت منطقی برای خرید آسیاب قهوه باشید. با این رویگرد می توانید بهترین انتخاب را با هزینه مقرون به صرفه داشته باشید. ما پیشنهاد می کنیم بعد از این مراحل حتماً آسیاب های ایرانی را هم بررسی کنید و بهتر است از برندهای ایرانی با کیفیت خرید آسیاب قهوه را داشته باشید. به دو دلیل:

  • اول اینکه شما از بابت تعمیر و نگهداری در آینده ای نزدیک خیالتان راحت است. زیرا خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مزایای خرید گرایندرهای صنعتی قهوه ایرانی است. شاید باور کردنش سخت باشد! اما با شدید شدن تحریم ها قطعات و تجهیزات آسیاب های برندهای خارجی موجود نیست و یا در صورت موجود بودن با قیمت های نجومی به فروش می روند. این مساله در آینده برای شما مشکل ساز می شود. علاوه بر این تجهیزات این آسیاب ها اغلب پیچیده و سخت هستند و مهارت نیروهای متخصص در این زمینه کم می باشد. از این رو مشکلات دوچندان خواهند شد.
  • هزینه ابتدایی خرید برای یک آسیاب قهوه ایرانی با کیفیت نسبت به خارجی بسیار کمتر است. زیرا معیار ارزش گذاری آسیاب های قهوه خارجی بر اساس دلار است و نوسانات دلار در ایران بسیار ناپایدار و گران می باشد.

با توجه به این موارد پیشنهاد ما انتخاب آسیاب های صنعتی قهوه ایرانی است که بتواند همه جوانب را به صورت یکجا داشته باشد و شما را از هزینه های بیشتر در آینده دور نگه دارد.

برچسب ها :

ناموجود