به بیرانوند گفتم به تو گل می‌زنم/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد

آفتاب‌‌نیوز : تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار پنجشنبه، چهارم خرداد، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس با پیروزی سه بر یک به فینال صعود کرد و حریف استقلال تهران شد. بابک مرادی، بازیکن هوادار، در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود اما متاسفانه باختیم. حق‌مان باخت نبود

کد خبر : 148517
تاریخ انتشار : جمعه 26 می 2023 - 3:55
به بیرانوند گفتم به تو گل می‌زنم/ امیدوارم استقلال برنده دربی باشد



آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار پنجشنبه، چهارم خرداد، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس با پیروزی سه بر یک به فینال صعود کرد و حریف استقلال تهران شد.

بابک مرادی، بازیکن هوادار، در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی بود اما متاسفانه باختیم. حق‌مان باخت نبود اما اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و به پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او در پاسخ به این سوال که بیرانوند گفته ترسوها پنالتی را وسط می‌زنند، آیا این حرف را آخر بازی به تو زده است، بیان کرد: بین دو نیمه قبل از اینکه به زمین بیایم، به بیرانوند گفتم زمین می‌آیم و گل می‌زنم. برای من و گلر ۵۰، ۵۰ بود. اگر وسط هم نمی‌زدم گل را می‌زدم. دوست داشتم گل دوم را بزنم اما جلویم پرید. می‌توانستیم به بازی برگردیم. شرمنده بچه‌های تیم‌مان شدم. تیمی یکدل، جوان و خوب داشتیم که آقای ساکت خیلی برای ما زحمت کشید.

او در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه هوادار استقلال هستی و آیا در دیدار فینال حذفی به ورزشگاه می‌روی، گفت: اگر ایران باشم حتما می‌روم. امیدوارم دربی خوبی باشد و استقلال برنده شود.

مرادی در واکنش به اینکه در بازی قبل مقابل ذوب‌ آهن خیلی زود تعویض شد، بیان کرد: حاشیه نبود. دقیقه ۱۰ تعویض شدم که فنی نبود. در هر خانواده‌ای اتفاقاتی می‌افتد. آقای ساکت  مثل پدرم است. اتفاقی افتاد و در خانواده خودمان حلش کردیم. چیزی خاصی نبود.

او در واکنش به این موضوع هم که تیم هوادار تعویض‌های زودهنگام زیادی دارد، گفت: امسال دو بار برایم اتفاق افتاد که یک بارش مقصر بودم اما در بازی با ذوب آهن تقصیر نداشتم و فنی هم نبود. صحبت کردیم و حل شد. آقا ساکت جای پدر ما را دارد و امسال خیلی به ما کمک کرد. مدیون و ممنونش هستم.



منبع

برچسب ها :

ناموجود