تامین و اجرای فیبر پشتیبان در برخی مناطق ضروری است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی روشنفکر افزود: تأمین تجهیزات برای احداث یا ارتقای سایت‌های همراه اول و ایرانسل در مناطقی که دارای کیفیت و پوشش مطلوب نیستند، به عنوان یک اولویت در دستور باشد.

وی بیان داشت: امیدوارم در دولت سیزدهم مشکلات و کمبودهای موجود مرتفع شود و تأمین اعتبار از محل خدمات عام اجباری دولت به منظور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای هدف، بررسی و رفع مشکل پوشش در نقاط کور بویژه در جاده‌های مواصلاتی و اصلی انجام شود.

روشنفکر ارائه تسهیلات کم بهره از طریق پست بانک در روستاها با هدف تولید اشتغال پایدار و جلوگیری از مهاجرت معکوس و برنامه ریزی برای توسعه کسب وکارهای مبتنی بر فاوا در شهرستان‌های مختلف استان را ضروری عنوان کرد.

وی افزود: تأمین اعتبار مشخص برای حمایت از فعالان این حوزه در قالب تسهیلات موجود از خواسته‌های به حق مردم است.

روشنفکر تصریح کرد: ارائه مشوق برای ترغیب و تأسیس دفاتر آی سی تی روستایی و نصب خودپرداز در روستاهای دورافتاده ضرورت دارد و توجه ویژه اپراتورها در انجام پروژه‌های عقب مانده یا بر زمین مانده در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد مورد انتظار است.

وی افزود: امیدوارم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم با رویکرد توجه به مناطق محروم، نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدامات لازم را انجام دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا