تساوی تیم همدان در نخستین هفته مسابقات لیگ یک فوتبال بانوان کشور



ایسنا/همدان در نخستین هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صنایع غذایی سحر همدان برابر حریف اصفهانی خود به تساوی رضایت داد.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان همدان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور که قرار بود با حضور ۱۰ تیم در دو گروه پنج تیمی برگزار شود به علت انصراف چهار تیم شکل کلی آن تغییر یافت و این رقابت‌ها از روز گذشته با حضور شش تیم آغاز به کار کرد.

اعظم باباخانی با بیان اینکه تیم فوتبال بانوان همدان که امسال به لیگ یک صعود کرده، با حمایت صنایع غذایی سحر همدان در این پیکارها حضور دارد، اضافه کرد: در گروه ما تیم های تیکا تهران، ملی پوشان شهرکرد، تام اصفهان، صبا مهر تبریز و آریا تهران حضور دارند.

نایب رئیس هیأت فوتبال استان همدان ادامه داد: بازی‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و در نهایت دو تیم به لیگ برتر کشور صعود خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور تیم صنایع غذایی سحر در ورزشگاه شهدای قدس همدان میزبان تام اصفهان بود که در پایان دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

باباخانی در پایان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد تیم را بازیکنان بومی تشکیل می دهند، مطرح کرد: تیم فوتبال بانوان صنایع غذایی سحر همدان با سرمربیگری فریبا ترک در این رقابت‌ها حضور دارد.

به گزارش ایسنا، تیم صنایع غذایی سحر همدان در دومین هفته از این رقابت‌ها برابر صبامهر تبریز صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام



منبع

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا