تصادفات درون شهری در زنجان ۸ درصد افزایش دارد

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تصادفات درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه سال جاری تصادفات درون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش دارد. وی اظهار کرد: در این میان تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان طی این بازه زمانی

کد خبر : 7195
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 14:17
تصادفات درون شهری در زنجان ۸ درصد افزایش دارد

سرهنگ عباس مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر به تصادفات درون شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی هفت ماه سال جاری تصادفات درون شهری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش دارد.

وی اظهار کرد: در این میان تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان طی این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از دو درصد افزایش دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از راه اندازی گشت‌های نامحسوس در زنجان خبر داد و گفت: این گشت‌ها چهار نقظه را پوشش خواهند داد و دو تخلف حادثه ساز همزمان به پارکینگ منتقل می‌شود.

مظفری با بیان اینکه طی این بازه زمانی وقوع تصادفات خسارتی درون شهری و جرحی در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش دارد، تاکید کرد: طی هفت ماهه سال جاری علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان توجه نکردن به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

وی ابراز داشت: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده و یا اینکه بچه به بغل رانندگی می‌کنند و این امر علل تصادفات را تشدید می‌کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: پلیس با افرادی که تخلفات حادثه ساز می‌کنند برخورد جدی می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود